Компанія Pernod Ricard відновила поставки віскі Jameson до московії. Смоли гарячої напилися б ці московити!

Бізнес на крові продовжує вести компанія Pernod Ricard, яка володіє найбільшим в Ірландії брендом віскі Jameson – вона відновила поставки на російський ринок.

Продажі були призупинені у березні 2022-го після початку повномасштабної війни московитів проти України.

Про це пише “Економічна правда” з посиланням на статтю у виданні Independent.ie.

“На запитання про доступність віскі Jameson в Росії, прессекретарка компанії заявила, що компанія від “початку війни” ставила в пріоритет “захист місцевих співробітників як в Україні, так і в Росії”.

Спершу, за її словами, це було можливо за рахунок продажу вже наявних запасів, які були на ринку та імпортовані до початку війни. Коли запаси були вичерпані, компанія вирішила продовжити постачати свої товари в РФ “на рівні, який дозволяє нам забезпечити добробут нашої місцевої команди та життєздатність дистрибуційної дочірньої компанії Pernod Ricard”.

Тижнем раніше Sunday Independent також підтвердила, що різні продукти Jameson були доступні на популярному російському алкогольному сайті з магазинами в Москві.

Jameson виробляється компанією Irish Distillers, що належить Pernod Ricard, яка також є виробником інших відомих брендів віскі, зокрема Powers і Redbreast.

У березні 2022 року, через кілька тижнів після вторгнення Росії, Pernod Ricard призупинив усі продажі в Росії “до подальшого повідомлення”.

За даними Ірландської асоціації віскі, РФ була другим за величиною експортним ринком віскі в Ірландії після США: у 2020 році туди було продано 534 тисяч ящиків віскі. Irish Distillers повідомила, що Jameson збільшив продажі в Росії на 19% за результатами 2021 року”.

***

Від “Українського репортера” додамо:

З Вікіпедії. Pernod Ricard (“Перно Рікар”) – французька компанія, виробник і дистрибутор алкогольних напоїв. Штаб-квартира – у Парижі.

В 1980 році французька група за $100 млн придбала американську компанію Austin Nichols, відому своїм бурбоном Wild Turkey. В подальшому були придбані такі фірми як Campbell Distillers (Шотландія), Ramazzotti (Італія), Irish Distillers (Ірландія), Wyndham Orlando (Австралія), Havana Club International (Куба).

В 2000 році було придбано 40 % активів канадської компанії Seagram, через два роки частину цих активів з виробництва прохолодних напоїв були перепродані Coca-Cola, а у Pernod Ricard залишилися коньяк Martell і джин Seagram. У 2003 році була куплена Chivas Bros, що випускала віскі Chivas Regall

2005 році Pernod Ricard придбала компанію Allied Domecq (Мережі кафе, що належали Allied Domecq – Dunkin Donuts і Baskin Robbins були перепродані американським фондам прямих інвестицій за $2,43 млрд, а марки текіли Sauza, коньяку Courvoisier, віскі Teacher’s Highland Cream і портвейну Cockburn’s – американській Fortune Brands). А влітку 2008 року французька компанія здійснила найбільше в історії галузі придбання, поглинувши за 9 млрд доларів шведську Vin&Spirit Group (горілка Absolut). У 2009 році південноафриканській компанії Distell Group Limited за 31 млн євро був проданий коньячний бренд Bisquit.

За даними неурядової організації “Альянс Антикоррида”, компанія “Перно Рікар” була основним спонсором кориди у Франції, фінансуючи клуби кориди та спонсоруючи кориди, незважаючи на опозицію більшості французьких громадян до кривавих видів спорту. У 2020 році Pernod Ricard припинив асоціацію з клубами кориди.

14 % акцій компанії належить родині Рікар (влітку 2012 року журнал Challenges оцінював стан сім’ї в 2, 950 млрд євро), решта знаходиться у вільному обігу.

Головний керуючий компанії – П’єр Пренге. Pernod Ricard займає друге місце в списку найбільших алкогольних компаній світу. Основні марки – віскі Chivas RegalJamesonballantine’sром Havana Clubджин Beefeaterтекіла Olmeca, горілка Absolutконьяк Martell, лікер Malibu, шампанське Mumm і Perrier Jouet, пачаран Зоко та ін. Крім цього, компанія відома як виробник пастісу.

Також Pernod Ricard володіє Єреванським коньячним заводом (вірменський коньяк «АрАрАт») і Грузинською компанією вин і алкогольних напоїв – GWS (марки «Тамада» і «Старий Тбілісі»).

Чисельність персоналу – 19,3 тис. осіб. У 2009/10 фінансовому році чистий прибуток компанії – €951 млн євро (зростання 0, 6 %). Виручка – €7,08 млрд (зниження на 2 %). Сукупна виручка компанії знизилася через скорочення продажів алкоголю в Західній Європі.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”