Що будують на транспортних артеріях Києва і що вже споруджено
Сьогодні триває комплексна реконструкція лінії швидкісного трамваю від вулиці Старовокзальної до Великої кільцевої дороги. На завершальному етапі – ремонтно-будівельні роботи на чотирьох станціях: «Гарматна» (4 черга), «Польова» (5 черга), «Політехнічна» (6 черга), «Площа Перемоги», (8 черга). Завершено капремонт станції «Гната Юри».
Про це в розмові з кореспондентом «Українського репортера» розповів керівник Дирекції з будівництва та утримання об’єктів транспорту та допоміжної інфраструктури «Київпастрансу» Юрій Курбаль.
«Наше завдання – реконструювати станції таким чином, щоб вони стали оновленим, сучасним простором, користування яким буде приносити задоволення пасажирам. А від цього столиця, її мешканці та гості лише виграють», – говорить Юрій Курбаль.
Нові підходи у цій справі полягають у тому, що підприємство робить ставку не тільки на ефективне перепланування існуючих приміщень станцій, але й на сучасне оздоблення, заміну систем освітлення на LED. Адже це допомагає створити не тільки цікавий архітектурний образ, а ще й забезпечить яскраве випромінювання та зменшить енерговитрати.
Окрім цього, для пасажирів влаштовують зручні навігаційні схеми, встановлюють інформаційні та навігаційні блоки. Особливий акцент підприємство робить на створенні безбар’єрного простору для людей з інвалідністю.
Серед завершеного – реконструкція 10 трамвайних переїздів у місцях перетину з проїжджою частиною вулиць в Оболонському і Дарницькому районах. Проведено і реконструкцію тролейбусної лінії на вулицях Кубанської України, на Лісовому проспекті, вулицях Мілютенка, Кіото у Деснянському районі. Повністю замінено контактну мережу, встановлено нові опори. Триває реконструкція трамвайної лінії по вулиці Алма-Атинській.
У переліку найбільш значущих об’єктів будівництва – реконструкція та будівництво трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до Кисневого заводу. Цю роботу частково було виконано у 2016 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку Києва. Загальна довжина трамвайної колії, яка потребує реконструкції, складає 3,615 кілометрів, на сьогоднішній день реконструйовано – 1,44 кілометра. Особливість і складність цих виробничих операцій полягає у тому, що колію перекладають без закриття трамвайного руху. Під час таких робіт трамваї рухаються в реверсному режимі, для цього встановлюють тимчасові стрілочні механізми та з’їзди з однієї колії на іншу.
Щодо наступних будівельних робіт на транспортних артеріях столиці, то вже запроектовано низку важливих реконструкцій, зокрема трамвайних ліній на вулицях Дмитрівська, Алма-Атинська, Добринінська, Маршала Малиновського, Йорданська, на ділянці від вулиці Міської до площі Тараса Шевченка.
Оновиться й площа Тараса Шевченка від Автозаводської до вулиці Пуща-Водицької в Оболонському районі.
Керівник Дирекції з будівництва та утримання об’єктів транспорту та допоміжної інфраструктури «Київпастрансу» упевнений, що споруджувати якісні об’єкти, розвивати, насичувати інноваціями колективу підприємству цілком до снаги.
Леонід Фросевич
Фото надано КП “Київпастранс”