Нехай чиновники пересідають на авто з євробляхами! Що пишуть у соцмережах
Знову нагадали про себе активісти відомого громадського руху «Авто Євро Сила» – 18 квітня вони пікетували Кабінет Міністрів України, вимагаючи не допустити подорожчання палива. Біля урядовго будинку були десятки автомобілів з так званими “євробляхами”. Чи буде вирішено проблему розмитнення таких машин в інтересах народу? “Український репортер” поцікавився думкою людей в соцмережах.
Микола Малуха(представник “Альтернативи”):
– Високе розмитнення було введено, аби захистити українського виробника. Сьогодні це мито стало виконувати лише функцію наповнення бюджету. Є сенс запровадити розмитнення, яке б враховувало клас автомобіля. Тоді митникам не буде сенсу на цьому зловживати. Збільшення кількості авто на єврономерах призведе до розвитку внутрішнього туризму та до створення нових робочих місць в Україні.
Oleg Kuts:
– Половина країни чекає: купувати не купувати нерозмитнене авто. Коли вже буде чіткість в цьому питанні?
Bersheda Vasyl:
– Доступне авто кожній родині!
Назар Мартинюк:
– Пересадити депутатів на вітчизняні автівки!
Вова Намісник:
– Кожен українець повинен жити на рівні європейців! Європейські авто стануть поштовхом до цього.
Sergii Galadym:
– А це владі не вигідно. Вони собі розмитнюють і їздять, а щоб люди їздили на якісних авто їм не вигідно.
Sergii Galady:
– А чому ми постійно шукаємо вигоди для влади? Чому влада і ми самі не думаємо, як буде вигідно нам? Чи ми вже скорились до рабського менталітету?
Andrey Lisnevskiy:
– Через 7 років взагалі не має бути мита, згідно підписаних угод з ЄС. Кожного року ставка зменшується. То хто кому і що має повертати?
Serhii Momot:
– У більшості розвинутих країн є фіксовані ставки реєстрації автівок, ввезених з будь-якої країни, і це мізер, порівняно з українськими ставками.
Адріан Лизак:
– У більшості випадків українці не є навіть співвласниками авто (не те, що власниками), вони – прості користувачі. То як без гендоручення стати власником? Нереально. А чи не простіше домогтися мита на авто в розмірі 500-1000$ від 2011 року? І тоді автоматично машини 2000 років будуть коштувати на внутрішньому ринку з укрреєстрацією як у Польщі.
Иван Евграфов:
– Питання до влади: ви говорите про захист виробника? А захист населення не розглядаєте?
Лысенко Сергей:
– Тоді порівнюйте з іншими країнами не тільки ціни, а й зарплати!
Андрій Олещук:
-Перекрити всі дороги по території України в кожній області на 12 годин – одразу побачите результат.
Вася Хоронжук:
– Народ, а може досить терпіти цих дармоїдів, які приймають антинародні закони? Ціни – європейські, а – зарплата українська.
Орест Добрянський:
– А що робити з автомобілями, старшими 1998 року? Адже зразу тези звучали дещо інші, що кожен має право на доступне авто. Кому яке доступне, напевно визначати кожному окремо. Хтось може собі пригнати авто 2008 року, а хтось – 1990-ого. І ніхто не повинен у цьому обмежувати.
Artem Davydiuk:
– Маю “Гольф 3” за 1000$, із задоволенням заплатив би за його розмитнення ще 500$. А з обмеженням по роках виходить, що доведеться його на шрот здати за копійки і навіть “Таврію” за ті гроші не купиш.
Oleksandr Rybak:
– Думаю, треба брати до уваги польский сценарій. Не важливо вік автомобіля (думаю, більшість візьме автомобілі 2000-ого і вище років, оскільки їх вартість від 600 до700 євро). Це ціна “Жигулів”. Вартість розмитнення — 3, 2 відсотки акцизу від вартості авто, і все. Головне, щоб техогляд був. Думаю, його не важко запровадити знову. Станції ТО є. І розмитнення треба запроваджувати на постійній основі. А то до 2020 року введуть, а потім що? Не бачу смислу. З введенням нових правил розмитнення наповниться держбютжет, оскільки більшість людей зможе нарешті купити доступне авто, а не залишати гроші за кордоном, купуючи євробляхи.
Pavlo Popyk:
– Власникам євроавто до 1998 року доведеться пересідати на “Жигулі”… Це несправедливо – робити обмеження по віку авто.
Vova Boyko:
-А що робити з машинами, котрі 1990-1997 років? Не всі ж люди мають можливість купити навіть в тій самій Польщі машину 2000 років…
Сергій Дзьоба:
Я згоден їздити на “Ланосі”, якщо усі державні чиновники і олігархи теж будуть їздити на Ланосах.
Vitaliy Klochek:
– Ніхто з держслужбовців не сказав, що ми пропонуємо зміни, які дозволять пересічному українцю купити автомобіль. Свобода пересування – це нові робочі місця, можливість організувати малий бізнес й таке інше. Це дасть економічний ефект.
Vladimir Balaz:
– Чому німці можуть авто розмитнювати за 500 євро, а ми – ні? У нас що, економіка краща і нам треба сплачувати половину, або ще одну вартість авто?
Дима Веленец:
– Всіх посадовців – на відчизняні автомобілі! Створюємо петицію! По іншому до них не дійде.
Oleksandr Ryba:
– Нехай зроблять розмитнення, як в Польщі – 3,2 відсотки від вартості авто.
Roman Kovalenko:
– Нехай господарі автосалонів здешевлять авто, а не 300% “навару” деруть з людей. В Європі за кредит нової “Ауді” люди платять 180 євро в місяць і 1,5% річних, а у нас три шкури деруть з бідного.
Kemal Magazov:
-Спочатку нехай влада дороги поремонтує, що б машини не гробити. А потім вже говорять про євростандарти.
Фото “Українського репортера”
Відеорепортаж про акцію протесту «Авто Євро Сила» дивіться тут