Нехай чиновники пересідають на авто з євробляхами! Що пишуть у соцмережах

Знову нагадали про себе активісти відомого громадського руху «Авто Євро Сила» – 18 квітня вони пікетували Кабінет Міністрів України, вимагаючи не допустити подорожчання палива. Біля урядовго будинку були десятки автомобілів з так званими “євробляхами”. Чи буде вирішено проблему розмитнення таких машин в інтересах народу? “Український репортер” поцікавився думкою людей в соцмережах.

Микола Малуха(представник “Альтернативи”):

– Високе розмитнення було введено, аби захистити українського виробника. Сьогодні це мито стало виконувати лише функцію наповнення бюджету. Є сенс запровадити розмитнення, яке б враховувало клас автомобіля. Тоді митникам не буде сенсу на цьому зловживати. Збільшення кількості авто на єврономерах призведе до розвитку внутрішнього туризму та до створення нових робочих місць в Україні.

Oleg Kuts:

– Половина країни чекає: купувати не купувати нерозмитнене авто. Коли вже буде чіткість в цьому питанні?

Bersheda Vasyl:

– Доступне авто кожній родині!

Назар Мартинюк: 

– Пересадити депутатів на вітчизняні автівки!

Вова Намісник: 

– Кожен українець повинен жити на рівні європейців! Європейські авто стануть поштовхом до цього.

Sergii Galadym:

– А це владі не вигідно. Вони собі розмитнюють і їздять, а щоб люди їздили на якісних авто їм не вигідно.

Sergii Galady:  

– А чому ми постійно шукаємо вигоди для влади? Чому влада і ми самі не думаємо, як буде вигідно нам? Чи ми вже скорились до рабського менталітету?

Andrey Lisnevskiy: 

– Через 7 років взагалі не має бути мита, згідно підписаних угод з ЄС. Кожного року ставка зменшується. То хто кому і що має повертати?

Serhii Momot:

– У більшості розвинутих країн є фіксовані ставки реєстрації автівок, ввезених з будь-якої країни, і це мізер, порівняно з українськими ставками.

Адріан Лизак:

– У більшості випадків українці не є навіть співвласниками авто (не те, що власниками), вони – прості користувачі. То як без гендоручення стати власником? Нереально. А чи не простіше домогтися мита на авто в розмірі 500-1000$ від 2011 року? І тоді автоматично машини 2000 років будуть коштувати на внутрішньому ринку з укрреєстрацією як у Польщі.

Иван Евграфов:

– Питання до влади: ви говорите про захист виробника? А захист населення не розглядаєте?

Лысенко Сергей:

– Тоді порівнюйте з іншими країнами не тільки ціни, а й зарплати!

Андрій Олещук:

-Перекрити всі дороги по території України в кожній області на 12 годин – одразу побачите результат.

Вася Хоронжук:

– Народ, а може досить терпіти цих дармоїдів, які приймають антинародні закони? Ціни – європейські, а – зарплата українська.

Орест Добрянський:

– А що робити з автомобілями, старшими 1998 року? Адже зразу тези звучали дещо інші, що кожен має право на доступне авто. Кому яке доступне, напевно визначати кожному окремо. Хтось може собі пригнати авто 2008 року, а хтось – 1990-ого. І ніхто не повинен у цьому обмежувати.

Artem Davydiuk:

– Маю “Гольф 3” за 1000$, із задоволенням заплатив би за його розмитнення ще 500$. А з обмеженням по роках виходить, що доведеться його на шрот здати за копійки і навіть “Таврію” за ті гроші не купиш.

Oleksandr Rybak: 

– Думаю, треба брати до уваги польский сценарій. Не важливо вік автомобіля (думаю, більшість візьме автомобілі 2000-ого і вище років, оскільки їх вартість від 600 до700 євро). Це ціна “Жигулів”. Вартість розмитнення — 3, 2 відсотки акцизу від вартості авто, і все. Головне, щоб техогляд був. Думаю, його не важко запровадити знову. Станції ТО є. І розмитнення треба запроваджувати на постійній основі. А то до 2020 року введуть, а потім що? Не бачу смислу. З введенням нових правил розмитнення наповниться держбютжет, оскільки більшість людей зможе нарешті купити доступне авто, а не залишати гроші за кордоном, купуючи євробляхи.

Pavlo Popyk: 

– Власникам євроавто до 1998 року доведеться пересідати на “Жигулі”… Це несправедливо – робити обмеження по віку авто.

Vova Boyko: 

-А що робити з машинами, котрі 1990-1997 років? Не всі ж люди мають можливість купити навіть в тій самій Польщі машину 2000 років…

Сергій Дзьоба:

Я згоден їздити на “Ланосі”, якщо усі державні чиновники і олігархи теж будуть їздити на Ланосах.

Vitaliy Klochek:

– Ніхто з держслужбовців не сказав, що ми пропонуємо зміни, які дозволять пересічному українцю купити автомобіль. Свобода пересування – це нові робочі місця, можливість організувати малий бізнес й таке інше. Це дасть економічний ефект.

Vladimir Balaz: 

– Чому німці можуть авто розмитнювати за 500 євро, а ми – ні? У нас що, економіка краща і нам треба сплачувати половину, або ще одну вартість авто?

Дима Веленец: 

– Всіх посадовців – на відчизняні автомобілі! Створюємо петицію! По іншому до них не дійде.

Oleksandr Ryba:

– Нехай зроблять розмитнення, як в Польщі – 3,2 відсотки від вартості авто.

Roman Kovalenko:

– Нехай господарі автосалонів здешевлять авто, а не 300% “навару” деруть з людей. В Європі за кредит нової “Ауді” люди платять 180 євро в місяць і 1,5% річних, а у нас три шкури деруть з бідного.

Kemal Magazov:

-Спочатку нехай влада дороги поремонтує, що б машини не гробити. А потім вже говорять про євростандарти.

Фото “Українського репортера”

Відеорепортаж про акцію протесту «Авто Євро Сила» дивіться тут

https://www.facebook.com/ukrreporter/videos/971294109711831/?t=2

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *