Тут працюють чарівники автомобільного сервісу (+фото)

Що означає слово «чарівник»? У художній літературі, міфах зазвичай це той, хто керує надприродніми силами за допомогою якоїсь незбагненної магії. Але чи може бути так, щоб він працював на столичній станції технічного обслуговування автомобілів? Цілком.

У Києві, на проспекті Науки, 51 розміщується СТО «Iron master». Саме тут я познайомився з «чарівниками». Вони мають справу з автомобілями – загалом обслуговують більше 28 марок. І це не просто буденна робота у мультибрендовому сервісі. «Наша головна мета – повернути машину у первісний технічний стан, який відповідає заводським стандартам якості», – наголошують на підприємстві. Чи вдається?

Прочитав низку відгуків у соцмережах. Іван Абрамов пише на Фейсбук-сторінці «Iron master»: «Тут працюють чарівники. Колір для мого автомобіля підібрали ідеально. Не відрізнити від рідного. Машина як нова!»

Своє враження передає також Назар Дронов: «Приголомшлива СТО!».

Поділився публічно своїми думками про результати відвідування станції й Роман Кореєв: «Відремонтували машину швидко, якісно та недорого. Хороший сервіс, прийнятні ціни. Дякую!»

Можна ще довго цитувати позитивні відгуки вдячних автовласників. І це ж реальні люди, які приїжджали сюди з найрізноманітнішими проблемами своїх сталевих коней. Щойно переступивши поріг автомайстерні, вони чули: «Наш автосервіс відновить будь-який двигун з будь-якою несправністю, звичайно за умови, що піддається ремонту. Навіть складний капремонт буде зроблено якісно та оперативно».

А слів на вітер тут не кидають. Не звикли. За двадцять років роботи відремонтували більше 20 тисяч автомобілів. Успішна діяльність упродовж такого великого періоду принесла свої плоди – компанія «Iron master» посіла лідируючі позиції серед найкращих автосервісів країни.

Пора й назвати умільців. Звичайно, на сайті компанії є імена, прізвища. Зазначається, що «Iron master» – «не тільки машини, це – люди. Команда. За кожною відремонтованою ходовою, за кожним зібраним мотором стоїть хтось, хто вкладає у цю справу не лише руки, але й серце». Ось така філософія людської праці, яка заслуговує найвищих оцінок.

Мені, як автовласнику, було приємно це читати. За багатолітній досвід відвідування техстанцій вперше познайомився з таким стилем роботи. Бувало, що після візитів до деяких СТО хотілося назавжди забути сюди дорогу. Не та «філософія» і на клієнтів дивляться знічев’я, аби тільки «викачати» з них побільше грошей за сяк-так виконану роботу.

Знайомство з «Iron master» я почав з головного кабінету офісу.

-Вам до Ольги Іванівни? Будь ласка, проходьте на другий поверх, вас чекають.

У мене було чимало запитань про секрети успіху компанії, історію створення підприємства. Особливо цікавило, які життєві обставини, повороти долі спричинили те, що на капітанському містку такої, винятково чоловічої, справи стала жінка – бізнес-леді Ольга Чуб. Між іншим, у Києві це перший випадок, коли станцією техобслуговування керує жінка.

З розмови дізнаюся, що власниками та засновниками «Iron master» є подружжя – Ольга та Валерій Чуб. Течнічну частину діяльності СТО веде Валерій Чуб, а дружина має свій напрям роботи, не менш важливий: менеджмент, маркетинг, фінанси, кадри, реклама.

Свого часу подружжя розпочало бізнес з постачання в Україну американських уживаних автомобілів. Першим з головою занурився у цю сферу Валерій, для якого машини, за словами Ольги Іванівни, «це все…». А згодом на стежку цієї роботи стала з чоловіком й Ольга Іванівна. Перед цим вона десять років пропрацювала медсестрою у лікарні. Ось такий несподіваний поворот. Подружжя започаткувало власну справу з надією на успіх; повірили у свої сили, у те, що удвох можна і гори звернути, якщо налагодити роботу чітко, працювати бездоганно, як швейцарський годинниковий механізм. А ще важливо, щоб поруч була надійна команда. Щоб це був чесний сервіс. Про це й говорить моя співрозмовниця, «перегортаючи» в розмові сторінки біографії компанії.

Звичайно, не все так гладенько було на початку діяльності, коли тільки-тільки почали надавати клієнтам таку послугу, як «замовлення автомобілів із США»: несподівано виникали проблеми з підрядниками з інших СТО, бо вони порушували терміни ремонту техніки, шкутильгала якість, автовласники, звісно, були незадоволені таким «сервісом».

– І ми задумалися над цією прикрою ситуацією, треба було щось змінювати, – розповідає Ольга Іванівна. – Будемо відкривати своє, власне СТО, сказала я тоді. Щоб повноцінно надавати цю послугу, напряму відповідати перед замовниками. І як затягнула нас з чоловіком ця СТО… На довгі роки. Вона стала частинкою нашого життя.

Перші роки власного бізнесу… Було таке, що й «набивали шишки», адже нічого ідеального не буває, розмірковує Ольга Іванівна. І додає:

-Головне – не упускати руки. Якщо віриш у себе. У свої сили. І в тебе – надійний партнер, а це – моя сім’я, мій чоловік. Ми один одного завжди підтримуємо.

Погодьтеся, відкрити з нуля власне СТО – дуже непросто. Виникає купа різних проблем – від фінансів до майстерень, обладнання… Чи злякалися цього Ольга та Валерій Чуб? Ні. Вірили у свою щасливу зірку. А тут сталося ще й так, що знайомі підприємці продавали обладнання, бо у них справа не пішла.

-Отож ми купили його, відкрили підприємство, – згадує Ольга Іванівна. Але це один бік медалі. Інший – колектив, люди. Ніша СТО – дуже складна тема. Не секрет, що на багатьох підприємствах менталітет персоналу є досить дивним – «не хочу відповідальності, а хочу одержувати багато грошей. Якщо неякісно виконаю роботу – є керівництво, нехай воно відповідає перед клієнтом». Між тим, відремонтувати машину – не полагодити черевики у взуттєвій майстерні. На СТО часто приїжджають дороговартісні авто, від майстрів потрібні особливе уміння, знання, досвід… І це – велика відповідальність перед клієнтами, не порівняти, скажімо, з кур’єрською доставкою піцци. Тому пошук фахівців на СТО – питання з питань, особливо коли в державі система професійно-технічної освіти ледь жевріє. Від цього страждають виробництво, сфера послуг, тут відчувається кадрове голодання. Ми роками тримали руку на пульсі пошуку фахівців для СТО.

Додамо: робили ставку на фахівців, які б сповідували філософію «Iron master».

А якими ж пряниками можна їх привабити?

–У мене особливий підхід у кадровому питанні, – продовжує розповідь Ольга Іванівна. – Мені кажуть, що я десь надто дипломатична, десь – добра… Не зовсім так. Я стараюся по людськи ставитися до тих, хто працює в команді. Кажу: треба триматися один за одного, бо й так складно усім – війна ж у країні. Ось у нас вже є своя команда, своя клієнтська база, отож давайте один одного підтримувати… Я постійно з розмовляю з командою на ці теми, мотивую усіх, пояснюю, що ми усі в одному човні. Добре, що у нас сформувався класний колектив, ми вже «притерлися» один до одного. І в нас – обстановка домашньої СТО, це – станція особливої енергетики.

Давно вже канули в Лету колишні проблеми з підрядниками. Компанія і сьогодні пропонує бажаючим автомобілі з Америки, гарантуючи надійність угод, домовленостей.

-Цей бізнес добре працює тільки тоді, коли у тебе склалися прямі стосунки з діловими партнерами в США, – каже Ольга Іванівна. – Ми задоволені, що у нас це на висоті.

Ольга Іванівна згадує, коли після початку широкомасштабної російської агресії чимало фірм зіштовхнулися з хаосом під час доставки автомобілів із США, клієнти не одержували обіцяної техніки. Однак «Iron master» уникнув цих неприємних проблем – компанія не втратила жодної машини, яку замовили в Америці, кожен клієнт одержав своє авто. Логістичний ланцюжок замість Одеси запрацював через Польщу, Литву.

– І сьогодні наш проєкт «авто з Америки» також успішно діє, – говорить моя співрозмовниця. – І у цьому велика заслуга мого чоловіка, Валерія. Він може умовляти потенційного покупця не купувати ту чи іншу марку авто, розповідати довго, чому вона буде дороговартісною в обслуговуванні, що вона не вартує певних коштів, які за неї треба заплатити. Здавалося б, це не логічно, адже Валерій, як власник СТО, не повинен відмовляти клієнта. На інших СТО так і вчинили б, вже рахували б собі дохід. Але Валерій не такий. Він каже, що людина за свої гроші може купити набагато кращу машину. Головне, дати їй кваліфіковану, чесну пораду. Він пропрацьовує чіткий бюджет замовлення машини із США, де немає жодних прихованих платежів, як це інші роблять… Все аргументовано, конкретно пояснює клієнту, щоб потім не було різних несподіванок ні з оформленням автомобіля, ні з його сертифікацією.

На сайті «Iron master» зазначається: «СТО надає послуги з підбору запчастин для автомобілів із США, оскільки багато клієнтів купують автомобілі саме з цієї країни. Компанія має партнерів із Америки та співпрацює з усіма відомими партнерами в Україні, що забезпечує клієнтам швидкий доступ до запчастин».

Чесність у відносинах з клієнтами – ось що також характеризує підприємство.

-Ми завжди йдемо назустріч клієнтам, надаємо гарантії. Для мене важливою є наша репутація, відгуки людей, які користуються послугами автосервісу. Щоб нас рекомендували іншим, як надійну СТО, де комфортно, де якісно виконують замовлення автовласників. Ми пропонуємо оптимальні ціни на наші послуги, що робить нашу роботу доступною для всіх категорій автовласників.

Лідерство на ринку автосервісу – не випадковість, це заслужене визнання. «Iron master» має чимало нагород, відзнак. Так, цьогоріч з нагоди Дня Незалежності України Президія Асамблеї ділових кіл за видатні професійні досягнення та значний особистий внесок у відродження та розбудову Української Держави нагородила Ольгу Чуб Орденом Івана Мазепи та іменним дипломом.

Під час урочистого вручення нагороди від імені Асамблеї ділових кіл було сказано: «Ольга Іванівна — талановита українська підприємниця, чия діяльність стала символом професіоналізму та лідерства у сфері автомобільного обслуговування. У сучасному бізнесі вже недостатньо просто надавати послугу — потрібно створювати цінність, яка виходить за межі технічних рішень. Саме такою цінністю стала компанія «Iron master». Сьогодні цей мультибрендовий центр технічного обслуговування автомобілів є визнаним лідером на ринку. Понад 20 років компанія впевнено тримає позиції серед найкращих автосервісів України. Експерти відзначають, що ключ до успіху — у стилі управління Ольги Іванівни. Вона зуміла подолати стереотипи жіночого лідерства у традиційно чоловічій сфері, сформувавши сильну команду фахівців. Компанія активно бере участь у галузевих рейтингах, конкурсах та займає лідируючі позиції. «Iron master» стала символом надійності та інноваційності українського бізнесу».

Загалом в команді «Iron master» близько 15 співробітників.

Ольга Іванівна показує приміщення майстерень, знайомить мене з колективом. Усі зайняті ремонтом автомоблів – кожен на своїй ділянці відповідальної роботи. Дізнаюся, що в команді є навіть колишній фахівець IT-сфери – автомеханік Дмитро. Перекваліфікувався.

– До нас прийшов три роки тому, – розповідає Ольга Іванівна. Вникав у всі тонкощі авторемонтної справи, читав спеціалізовані видання. За цей час став найкращим мотористом. З ним працює Олег Іванович, він вже чимало років в автосервісі; у них з Дмитром склався хороший тандем, буває що радяться удвох з приводу якогось складного ремонту, словом повна взаємодія.

Дмитро на декілька хвилин відволікається від роботи, щоб відповісти на мої запитання. А воно – просте. Про що мріє колишній «айтішник»?

-Про власну СТО, – каже Дмитро. Беру приклад зі своїх директорів (Ольга та Валерій Чуб. – Ред.), вони ж зуміли створити свій бізнес, у них є чому повчитися. Тому й мені хочеться колись вийти на самостійну дорогу в автосервісі. Сьогодні головне, що ми злагоджено працюємо в одній команді, тому усе у нас і виходить. Головне у нашій роботі – комунікація. Якщо є проблема – вирішуємо разом. Але клієнт завжди прав.

До речі, колись, ще до періоду української Незалежності, у різних виробничих сферах найкращим умільцям присвоювали почесне звання «Майстер Золоті руки». Це було найвищим визнанням майстерності, своєрідним знаком якості.

Сьогодні в команді «Iron master» кожного фахівця можна назвати «Майстром Золоті руки». Ось, наприклад, рихтувальник Кервен. Також «чарівник» у своїй справі, а вона є нелегкою. Сьогодні він з напарником по плану мають зварювальні роботи – переварюють раму буса «Мерседес спринтер», який потрапив в аварію.

Познайомився я і з Олександром. Він почав працювати на СТО рихтувальником, потім перекваліфікувався в арматурника. Тут також потрібні особливий хист, велика уважність, логічна послідовність дій. Якщо сказати загально і коротко про обов’язки Олександра, то він у машині, перед початком ремонту, повинен відкрутити кожну гаєчку, кожну кнопочку, розкласти це по ящичках, а потім, коли його колеги завершать ремонт, все це зібрати, як конструктор Лего. І він це успішно робить. Талановита людина. В Олександра також велика зона відповідальності. Бо ж машини всі різні американські, європейські, японські… Наприклад, БМВ, ауді, мерседес – технічно складні авто. Як кажуть майстри, щоб на мерседесі розібрати повністю для пофарбування передній бампер, треба мати інженерну освіту. Звичайно, це перебільшення щодо рівня освіти. Тим не менш…

Олександр показує, над чим колеги працюють сьогодні. Завершують ремонт вольво. Перевіряють всі вузли, щоб все працювало, щоб власник приїхав забрав машину і все було гаразд.

За його словами, на СТО часто звертаються люди, щоб тут допомогли із вторинним ремонтом машин. Вони приїжджають сюди після того, як на деяких інших техстанціях неякісно виконали роботу. Ось вам ще один штрих до теми довіри клієнтів.

Я попросив Ольгу Іванівну навести деякі приклади складних, успішних ремонтів автомобілів. Так, після чергового російського обстрілу Києва майстри відновлювали мерседес лівійського посольства. Була складність з відновленням алюмінієвого капота машини. Справилися. Бо працює команда, на якісний результат.

А що ж є визначальним, що цементує колектив однодумців?

– Напевне порозуміння, це коли власники компанії розуміють співробітників, а ті – своїх керівників, – вважає головний бухгалтер «Iron master» Ірина.

Тому є і розвиток, і довіра, і велике бажання отримувати задоволення від гарно виконаної роботи.

В «Iron master» усі напрями діяльності є важливими. Скажімо, передпродажна діагностика автомобілів. Майстри виконають цю роботу якісно, тобто зроблять повну діагностику: перевірять двигун, лакофарбоване покриття, стан салону, інше…

На підприємстві ключову «місію» виконує малярська майстерня. Перевагою компанії є новітнє професійне обладнання, включаючи сучасну малярську камеру. Це дозволяє оперативно та якісно відновити кузов автомобіля та виконати бездоганне забарвлення у будь-який колір.
Ольга Іванівна розповідає, що підприємство співпрацює з перевіреними підрядниками, які ретельно перевіряють якість фарби. Упродовж років жодного разу не підвели.

Моя співрозмовниця наводила приклади багатьох успішних ремонтів (а хіба їх можна перелічити за 20 років!), але мені хотілося почути більше і про стиль життя власниці популярного автосервісу.

Ольга Чуб близько 20 років за кермом авто. Особисто віддає перевагу японській Акурі. Каже, що машина повинна бути практичною.

Почув і те, що після початку широкомасштабної війни вона з двома дітьми відмовилася виїжджати в Європу.

Я не міг не запитати в Ольги Іванівни:

-Ви вірите в людей?

-Так.

На фото: Валерій та Ольга Чуб.

Валерій Чуб доповнив слова дружини:

-А як жити без віри?!

Він розмірковує:

-СТО – складна сфера. Приїжджають різні клієнти, з усіма треба знайти спільну мову. Добре, що у нас це виходить.

До нашої розмови в майстерні випадково підключається відвідувач, звати Андрієм. Почувши, що я – журналіст, просить записати його думку:

-Дуже гарні майстри на цій СТО. Роблять усе швидко, зручно, надійно, не треба вдруге приїжджати з тією ж поломкою, що була до ремонту. Дякую їм!

Отже, якщо шукаєте надійний автосервіс з гарантією на всі ремонтні роботи, то «Iron Master» – саме те, що вам потрібно. Рекомендуємо.

Леонід Фросевич

Фото надані Ольгою Іванівною Чуб.

Like

Леонід Фросевич

Головний редактор “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

чотири × 4 =