Київ пересідає на велосипеди. Є Концепція розвитку велоінфраструктури столиці.

Київ велосипедний підготував чудові сюрпризи. 1-3 червня в столиці стартує престижна міжнародна велогонка Race Horizon Park-2018.

Окрім Київській міській державній адміністрації презентували Концепцію розвитку велоінфраструктури столиці.

Згідно зі Стратегією розвитку Києва до 2025 року, 5% всіх поїздок мають здійснюватися велосипедним транспортом. Створення цілісної велосипедної інфраструктури дозволить місту зменшити затори на дорогах, знизити рівень шкідливих викидів у атмосферне повітря, покращити здоров’я мешканців Києва та зменшити рівень травмування під час ДТП. Про це повідомляє КМДА.

Генеральний директор комунальної корпорації «Київавтодор» Олександр Густєлєв наголошує: при підготовці завдань на розробку проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію та капітальні ремонти об’єктів дорожньої інфраструктури, які виконуються на замовлення корпорації, обов’язковою умовою є розгляд можливості влаштування велосипедних смуг чи доріжок.

Крім того, внесено пропозиції щодо включення до програми дорожньо-будівельних робіт проектування та будівництво трьох велосипедних маршрутів: «Виноградар – Центр» (протяжність 16,7 км), «Оболонь – Поділ – Центр» (протяжність 13,1 км), «Солом’янка – Центр» (протяжність 7,8 км) та велосипедної доріжки Набережним шосе від Поштової площі до мосту імені Патона (протяжність 5 км).

Як розповів Олександр Густєлєв, на початку 2017 року “Київавтодор» запровадив реалізацію практики багатьох європейських країн щодо функціонування суміщеного руху громадського та велосипедного транспорту. За погодженням із Національною поліцією України, заплановано (в якості експерименту) облаштування велосипедних доріжок виділеною смугою для руху громадського транспорту Малою кільцевою дорогою на 13 вулицях: бульварі Дружби Народів, Чоколівському, Перова, проспектах Валерія Лобановського, Степана Бандери, Генерала Ватутіна, Визволителів, Миру, вулицях Вадима Гетьмана, Олександра Довженка, Олени Теліги, Будівельників. Загалом – 61,2 кілометра.

Першим етапом реалізації цього проекту стало впровадження суміщеного руху громадського та велосипедного транспорту на чотирьох магістралях столиці: бульварі Перова, проспекті Визволителів, вулиці Будівельників та проспекту Миру, загальна протяжність – 14,1 кілометра.

Одночасно на об’єктах капітального ремонту 2018 року, зокрема, на проспекті Палладіна, вулиці Заболотного, проспекті Правди (на ділянці від вулиці Маршала Гречка до Газопровідної), будівництві дороги вулиці Довбуша – проспекті Броварський заплановано влаштування чи суміщення велосмуг (велодоріжок).

Радниця мера з питань розвитку велоінфраструктури Ксенія Семенова розповіла про позитивні моменти від реалізації концепції: «Робота розпочалась, і вона може принести багато позитиву місту. Наприклад, очікуваний економічний ефект – заощадження від 8,4 до 15,5 мільярда гривень на рік; зменшення рівня шкідливих викидів – від 336 до 392 мільйона тон на день. Наша мета – щоб до 2025 року 5 відсотків всіх поїздок у Києві здійснювались велосипедом».

Про Race Horizon Park-2018 читайте тут 

Фото Олексія ІВАНОВА

Леонід Фросевич

Головний редактор “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.