На всіх нерегульованих пішохідних переходах на дорогах із чотирма та більше смугами руху буде облаштовано острівці безпеки.
Принаймні, зауважує «Український репортер», це передбачають нові державні будівельні норми «Вулиці і дороги населених пунктів», які набули чинності 1 вересня.
«Така практика діє у всіх цивілізованих країнах Європи та світу і відтепер є нормою в нас. Сподіваюся, що з її втіленням значно зменшиться кількість аварій та підвищиться безпека пішоходів на дорогах», – написав у Фейсбуку заступник міністра регіонального розвитку, будівництва і ЖКГ Лев Парцхаладзе.
Відповідно до ДБН, мінімальна ширина острівця безпеки має становити не менше 2 метрів, довжина – 8 метрів. Він може облаштовуватися на розділовій смузі або шляхом звуження смуг руху до 2,75 м.
«Центральні острівці мають вирізнятися типом покриття, структурою чи кольором, переважно бути піднятими над проїзною частиною з можливістю безперешкодного руху пішоходів, виділеними розміткою або мати зигзагоподібний вид з огорожею безбар’єрного типу», – деталізує Лев Парцхаладзе.
Про будівельні норми також читайте:
- В українських селах заборонили будувати хмарочоси
- За десять років велодоріжки будуть на всіх дорогах України, обіцяє Парцхаладзе
- Нові будівельні норми: кольорові лінії та острівці
- Лев Парцхаладзе: “Аварій на тепломережах поменшає”
- Українців заганяють за скло – одне на всіх. Новації у будівництві
- Сміттєпроводи залишать тільки немічним і літнім
- Велосипедні доріжки стають обов’язковими для міст і сіл
- Дороги по всій Україні звузять, аби зробити їх безпечнішими