У перший рейс вирушив найбільший у світі круїзний лайнер “Icon of the Seas”

З американського штату Флорида з порту в Маямі вирушив у перший рейс найбільший у світі круїзний лайнер Icon of the Seas.

За словами екологів, протягом 7-денної подорожі судно спродукує шалену кількість викидів парникових газів, пишуть в Associated Press і BBC.

Довжина лайнера Icon of the Seas від носа до корми – 365 метрів, яку можна порівняти із 4 міськими кварталами.

Найближчі 7 днів лайнер відвідає прибережні частини островів у тропіках.

Зазначається, що на лайнері може вміститися до 7 600 пасажирів та близько 2 350 членів екіпажу.

Судно містить 20 палуб, які розділені на 8 “районів”. На них розташовано понад 40 ресторанів, барів та лаундж-зон, а також:

7 басейнів;
6 водних гірок;
ковзанка;
театр.
“Це кульмінація більш ніж 50 років мрій та інновацій. Це ідеальний сімейний відпочинок для кількох поколінь”, – сказав президент і головний виконавчий директор Royal Caribbean Group, Джейсон Ліберті.

Як розповідав публіцист Юрій Кірпічов у статті “Українського репортера”, “Royal Caribbean Cruises Ltd. – американо-норвезька, штаб-квартира в Майамі, друга за величиною круїзна компанія в світі. До її складу входять п’ять дочірніх підприємств, це Celebrity Cruises, Royal Caribbean International, Pullmantur Cruises, Azamara Club Cruises і CDF Croisières de France. Крім того, володіє 50% акцій TUI Cruises”.

Директор морської програми Міжнародної ради з чистого транспорту Браян Комер вважає, що використання подібного лайнера – це “крок у неправильному напрямку”.

За його словами, круїзні лайнери, які використовують зріджений природний газ, часто викидають його безпосередньо в атмосферу.

Викиди містять метан, що посилює парниковий ефект набагато сильніше за вуглекислий газ.

“За нашими оцінками, використання зрідженого природного газу як суднового палива продукує на 120% більше викидів парникових газів, ніж судновий газойль”, – повідомив Браян Комер.

За словами представник компанії, яка займалася розробкою лайнера, Icon of the Seas спроєктований так, щоб працювати на 24% ефективніше, ніж передбачає міжнародний стандарт нових суден.

На цю тему також читайте: Чи варто очікувати швидкого відродження круїзного бізнесу. Погляд з Америки

 

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *