Катастрофа Boeing 737 MAX 8 в Ефіопії: останні слова пілота багато чого прояснили

Експерти вивчили останнє повідомлення, але чоловік не повідомив подробиць.

Пасажирський Boeing 737 MAX 8, який 10 березня зазнав аварії в Ефіопії, після зльоту набрав “занадто високу швидкість” до того, як попросив відповідного дозволу у диспетчера,  повідомляє znaj.ua, з посиланням на  агентство Reuters, яке отримало в своє розпорядження розшифровані дані чорних ящиків літака.

Як повідомляється, до того, як запросити можливість повернутися назад в аеропорт, з якого вилетів, пілот попросив дозвіл піднятися над рівнем моря на висоту в 4,27 км (1,95 км над аеропортом)

Швидкість повітряного судна при цьому досягала 400 вузлів (643,6 км/год), у той час як стандартна швидкість після вильоту зазвичай становить 200-250 вузлів (370,4-463 км/год). Через нетривалий час лайнер зник з радарів на висоті 3,29 км.

Агентству розповіли: “Пілот сказав, що у нього проблеми з управлінням польотом. Саме тому він хотів піднятися”. Крім того, повідомляється, що голос пілота був нервовим, проте жодних подробиць проблеми чоловік не повідомив. Експерти пояснюють, що як правило, пілоти просять дозвіл збільшити швидкість в тих слчаях, коли з’являються проблеми при зльоті. В результаті це дає можливість отримати простір для маневру і уникнути наближення до важкодоступної місцевості. Варто відзначити, що Аддіс-Абеба оточена пагорбами, а на півночі — горами.

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що обробка даних бортових самописців літака Boeing 737 Max 8, який зазнав аварії в Ефіопії, дозволила знайти схожість з минулорічною авіакатастрофою лайнера тієї ж моделі в Індонезії.

Boeing здійснив викатування пасажирського літака моделі 777X, який назвала найбільш економічним і великим дводвигуновим літаком у всьому світі. У ньому використана нова розробка і найпотужніші двигуни.

Також “Знай.uа” писав, що в Швеції у літака загорівся двигун безпосередньо під час польоту. Незважаючи на панічну обстановку, пілот не розгубився і зміг виконати успішну посадку в аеропорту.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *