В Україні з’явився новий авіаперевізник – SkyUp
У березні 2018 року в Україні розпочне роботу новий український авіаперевізник – SkyUp, що принесе глобальні зміни на ринку внутрішніх та зовнішніх авіаперевезень.
Про це було оголошено на прес-конференції за участі міністра інфраструктури України Володимира Омеляна.
У заході також взяли участь: Євген Хайнацький, генеральний директор авіакомпанії SkyUp, Юрій Альба, співвласник SkyUp, Мосюндзь Сергій, заступник генерального директора з льотної експлуатації SkyUp, Мазгун Вікторія, керівник департаменту екіпажів пасажирської кабіни SkyUp.
У планах авіакомпанії на перший рік роботи – виконання міжнародних чартерних перевезень, а також відкриття регулярних українських та міжнародних напрямків, інформує сайт Кабміну.
«Приємно відзначити, що синергія бізнесу та держави дає свої плоди. Йдеться не тільки про розвиток авіаіндустрії, додаткові надходження в бюджет, відродження регіональних аеропортів. Важливо, що віднині українці матимуть більше можливостей, аби відкривати для себе світ», – наголосив міністр інфраструктури Володимир Омелян.
«Хочу запевнити пасажирів, що ми рухаємось далі. Міністерством інфраструктури розпочато роботу над повноцінним втіленням Європейської Директиви з аеропортових зборів. Це означатиме, що всі аеропорти з пасажиропотоком до 5 мільйонів пасажирів на рік будуть мати розв’язні руки щодо встановлення своїх тарифів і зборів за своєю бізнес-моделлю, не треба буде бігати до чиновників і погоджувати ставки. Ми працюємо над повною лібералізацією ринку і готові підтримати всіх, хто виступає за чесну конкуренцію, хто хоче розвитку своєї авіакомпанії і розвитку України», – підкреслив очільник міністерства.
«Поява SkyUp відкриє нові можливості для подорожей українців, надавши їм широку географію польотної мережі та доступні ціни на регулярні перевезення. Також наша бізнес-модель чартерних перевезень передбачає відкриту та взаємовигідну співпрацю зі всіма представниками туристичного ринку. Наша місія – зробити подорожі доступними більшості українців, забезпечивши при цьому високий рівень сервісу та інновацій!» – зазначив засновник проекту SkyUp Юрій Альба.
«Ми йшли до створення авіаліній не один рік. Звісно соціально-економічна ситуація в країні значно відтермінувала старт цього проекту. Але зараз ми бачимо стрімке зростання попиту на послуги авіаперевізників. Ми ж маємо намір не тільки задовольнити потреби населення в перельотах, а й зробити їх доступним кожному громадянину. Ми довго вивчали потреби наших співвітчизників і чудово знаємо, що їхні влаштовує, а що ні. Знаємо їхні побажання щодо сервісу – від моменту пошуку квитка до прибуття в пункт призначення. Тобто зараз ми говоримо не тільки про сам переліт, а й про весь цикл сервісного обслуговування пасажирів», – зазначає генеральний директор SkyUp Євген Хайнацький.
Додатково
Чартерні перевезення в 2018 році будуть здійснюватися з Києва, Харкова, Львова та Одеси за 16 напрямками: Анталія, Бодрум, Даламан, Шарм-ель-Шейх, Хургада, Тіват, Барселона, Пальма-де-Майорка, Тенеріфе, Аліканте, Тірана, Ріміні, Бургас, Варна, Ларнака, Дубай.
Внутрішні українські регулярні рейси запустять наприкінці травня – на початку червня. На першому етапі рейси заплановано за двома напрямками: Київ – Одеса, Харків – Одеса.
Міжнародні регулярні рейси в 2018 році плануються за такими напрямками: Київ – Барселона, Київ – Дубай, Київ – Ларнака.
З 2019 року мережа маршрутів буде розширюватися разом зі зростанням парку літаків авіакомпанії SkуUp.
Вартість усіх регулярних перевезень буде формуватися за лоукост-моделлю без багажу та обраних додаткових послуг. Вартість буде залежати від напрямку обраної подорожі та від часу придбання квитків. Наприклад, квиток «Київ-Одеса» коштуватиме від 499 гривень в один бік.
Лише за 2018 рік авіакомпанія планує надати послуги близько 650 000 українців.
Наразі флот авіакомпанії складається з середньомагістральних суден типу Боїнг 737-800 NG (Neхt Generation) ємністю Y189 місць, 2001 та 2002 року випуску.
Цей тип літаків є найбільш затребуваним серед лоукост-перевізників у всьому світі. Вже в 2018 році флот буде збільшено до 4-х літаків. А динаміка розвитку передбачає розширення флоту на 2-3 судна на рік на базі бортів Боїнг 737-800 та Боїнг 737МАХ (нове сімейство літаків, що прийде на зміну Боїнгу 737NG).
У 2019 ріці планується збільшення бортів до 6, в 2020 – 8, 2021 рік – 10, 2022 рік – 12 літаків.