Проїзд дорожчає, а якість обслуговування пасажирів – ганебна. Що пишуть у соцмережах
У Києві вчергове підвищать тарифи на проїзд. Його вартість в наземному транспорті становитиме 8 гривень за разову поїздку, й від 6,3 гривні за умови використання проїзного.
Проїзд у метро також подорожчає: на 1,3 гривні за умови використання проїзних, і на 1,5 гривні при поповненні карти метро на 50 поїздок. Для пенсіонерів, ветеранів Антитерористичної операції, чорнобильців та інших пільгових категорій населення проїзд залишиться безкоштовним.
У міській адміністрації зазначили, що економічно обґрунтований тариф на перевезення одного пасажира, що враховує всі витрати, в метро складає 8,27 гривні, в наземному транспорті – 8,77 гривні.
Експерт з питань транспорту Вячеслав Коновалов вважає, що здорожання палива і електрики не дають підстав підвищувати вартість проїзду удвічі. Економічно обґрунтована ціна за проїзд в київських маршрутках, за його словами, – 5 гривень, а тариф хочуть підвищити до восьми. На відкати чиновникам? Адже підвищення тарифу не відобразиться на якості обслуговування пасажирів.
А що думають про подорожчання проїзду кияни в соціальних мережах?
Юрій Медуниця:
– З новими тарифами на проїзд у громадському транспорті поїздки на роботу стають економічно необґрунтованими.
Наталія Александрова:
– Торік, підвищуючи ціни, начальник управління цінововї політики КМДА Яструбинський казав: “Экономически обоснованный тариф составляет 6,64 гривны за пользование метрополитеном и 6,91 гривны. за проезд в наземном транспорте”. Що аж так змінилося за рік? І ви знову кажете, що підвищення до 8 гривень. Це ще мало, треба б більше.
Maksym Trebukhov:
– А транспорт ходитиме як у Європі? Чи може, у чиновників забрали пільговий проїзд і гроші повернули до бюджету? А реклама в транспорті і на транспорті піде нарешті в бюджет чи, як і раніше, – в кишені чиновників?
Galina Kirichenko:
– Проїзд дорожчає, а якість обслуговування пасажирів – ганебна, все лягає на плечі киян, при тому, що у людей статки зменшилися.
Konstantin Kirnas:
– Кличко боїться відмінити пільги для пенсіонерів. А це – відразу сотня-дві мільйонів доходів “Київпастрансу” щороку. Якщо пенсіонер не працює, то куди йому їздити? Поліклініка – біля дому, як і магазин. Ті пенсіонери, які їздять, як правило, приховано працюють. Легше перекинути проблему на молодих: хай вони платять за популістську гру Віталіка Кличка з пенсіонерами. Тобто молоді платять за те, щоб пенсіонери вибрали Кличка.
Elena Sovko:
– 600-700 гривень на місяць – це щоб тільки доїхати до роботи і з роботи до дому. Мені от цікаво – комусь у цьому році зарплату підвищили удвічі? А ціни підняти – легко!
Лєна Коняєва:
– Бажаю всім, хто приймає рішення щодо міського транспорту, користуватися саме ним. Цікаво, як це вплине на якість? Так і будуть їздити дорогами розвалюхи?
Дмитро Сухов:
-Тепер народ просто перестане платити, а контролерів просто почнуть бити.
Natasha Mamchur:
– Горе-управлінці все вирішують за рахунок населення. В Талліні проїзд для мешканців безкоштовний, і якось розвиваються, і колапсу ніякого не сталося.
Anton Itkin:
– За словами мера, останнє підвищення тарифів до економічно обґрунтованого рівня відбулось у лютому 2015 року. Що ж ви брешете так, чиновники?! У липні 2017 року було підвищення вартості проїзду, і тоді теж називалося – “економiчне обгрунтування”
Вероніка Сенькова:
– А давно хтось із чиновників їздив в автобусі, який курсує не центральними вулицями? Ті ж “Богдани”, які ще років 5-7 тому були в нормальному стані, сьогодні обдерті, брудні і зовсім не призначені для перевезення людей! Приберіть з Києва маршрутки, купіть більше нових автобусів і пустіть їх з адекватним інтервалом і вам люди спасибі скажуть. Ціни вони підвищують. Було б за що.
Ian Vu:
– Судячи із сум, які кияни витратять на проїзд в громадському транспорті в рік (приблизно 10000 грн.), за рівнем доходів населення ми напевно, вже переплюнули Прагу (7440 грн. річний безліміт на проїзд в громадському транспорті), Рим (7750 гр. річний безліміт) або Варшаву (7316 грн. – чотири 90-денних безлімітів).
Aleksandr Tyshchenko:
– В нормальній країні, після такого маразматичного рішення, мер міста пішов би у відставку разом із своїми радниками.
Любов Гембицька Дорощенко:
– Ціни піднімуть, але ж нічого не зміниться. Транспорт краще ходити не стане. Потрібно скасовувати пільги на проїзд і вводити адресну допомогу нужденним пенсіонерам. Я знаю пенсіонерів з зарплатою 9-12 тисяч гривень і з пенсією 4 тисячі, що їздять в громадському транспорті безкоштовно.
Александр Гупал:
-А ви сидіть дома далі і пишіть коментарі. Може вони їх прочитають, злякаються і знизять вартість проїзду.
Олександр Кот:
– А коли вже напишуть, що зарплату нам піднімають до рівня Європи?
Сергей Богун:
– Покращення продовжуються.
Дмитро Сухов:
– А на скільки з 2015 року зросли зарплати у людей ?
Надежда Носевич:
– Ні, в жодній країні нема такого
Олександра Менакер:
– Щось не чую нічого про електронні білети.Там, де ходить готівка, там завжди маніпуляції.
Олександр Рудоманов:
– Я хотів би бачити такі зміни для транспорту, які з’являться після підняття цін: єдиний квиток на весь транспорт; проїзні на день, тиждень, місяць, на всі види транспорту; розклад за всіма станціями та зупинками, чітке дотримання графіка, збільшення громадського транспорту замість маршруток; ефективний контроль як кондукторів, так і пасажирів; збільшення штрафів за безквитковий проїзд і невидачу квитків; зручна схема стикувань громадського транспорту; підняття зарплат працівникам громадського транспорту; зменшення кількості пільговиків.
Петро Олещук:
– У радісному повідомленні про підвищення вартості проїзду в метро до 8 гривень підкреслюється, що всі 23(!) пільгові категорії й надалі не платитимуть. Це – Україна. Тут платить лише лох, який працює.
Фото: klitschko-brothers.com