Гостомель забуде про транспортний колапс. Тут збудують об’їзну дорогу

Гостомельську об’їзну планують збудувати за три роки.

Було б несправедливо, якби велике будівництво обминуло Гостомельську об’єднану територіальну громаду. Адже тут також є стратегічні транспортні вузли і проходять головні автошляхи як на захід, так і на північ.

Щодня на цих дорогах – величезні затори, особливо в районах перехресть, перетину з Варшавським шосе. Люди дуже обурюються, пророкуючи невдовзі транспортний колапс.

Цю тему коментує Юрій Марчук, який був одним із основних учасників створення  Гостомельської об’єднаної територіальної громади.

“Сьогодні наша команда, яка разом зі мною балотується до ради Гостомельської об’єднаної територіальної громади, інформує усіх мешканців: спільно із фахівцями ми запропонували якісний і реальний проєкт Об’їзної дороги навколо Гостомеля.

Вже виконано чимало: зроблено геодезично-вишукувальні роботи, проведено значну частину топографічної зйомки місцевості. Ця Об’їзна дорога проляже від мосту через річку Ірпінь і вийде аж за Кімерку.

Нова стратегічна дорожня гілка пройде поза гостомельською забудовою, паралельно залізничній колії, по землі загального користування.

Яким буде це шосе? Матиме по дві смуги руху в обидва боки, зручну дворівневу безсвітлофорну розв’язку на виході, підземний 16-метровий тунель. І – жодних світлофорів! Завдяки розв’язці є можливість добудувати майже 300 метрів дороги з Горенки, спрямувавши автомобільні потоки на Об’їзну. Важливо, що розвантажується і виїзд з Горенки. До того ж можна буде відмовитися від світлофора в Мостищах.

Першу частину дороги протяжністю три кілометри планується спорудити у 2021 році (проляже до річки Рокач з розгалуженням на Горенку). Ця ділянка забезпечить безперешкодний виїзд з Гостомеля.

Другий етап робіт (протяжність магістралі – 2 кілометри, район Кімерки) очікується завершити у 2022 році. Досягнемо повного звільнення гостомельських вулиць від транзитного вантажного транспорту.

І третій етап (4 кілометрів) цього надзвичайно важливого будівництва плануємо завершити у 2023 році. Магістраль проляже до військового містечка і аеродрому ДП «Антонов».

Переконаний, що мешканці будуть задоволені Об’їзною дорогою, яка матиме чимало плюсів. Гостомель нарешті забуде про транзитний вантажний транспорт, який уже всім в печінках. На вулицях – потужний гул машин, будинки громадян зазнають руйнівного впливу від щільного трафіку.

Така невтішна ситуація також впливає на екологію. Мешканці громади відчують, що вулиці їхніх населених пунктів стануть вільними від фур, що курсують до таких підприємств, як «Ветропак Склозавод», «Слобожанська будівельна кераміка», інших виробництв. Не забуваймо, що і до авіапідприємства «Антонов» також прямують вантажівки.

Люди давно очікували виходу з цієї, здавалось би, глухої ситуації. Сьогодні ми з ентузіазмом беремося за цю важливу справу і неодмінно виконаємо обіцяне.

Загальна довжина Об’їзної – 9 кілометрів. Термін будівництва – орієнтовно три роки.

Точка зору народного депутата України Олександра Горобця:

«Усі ми бачимо, як змінюються на краще наші автошляхи. У столичній області серед ключових завдань у цій галузі – будівництво нової Київської обхідної дороги, яка пролягатиме навколо головного міста країни. Нагадаю, що вона матиме шість ділянок та сполучить траси Київ – Ковель, Київ – Чоп, Київ – Одеса, Київ – Знам’янка, Бориспіль – Маріуполь, Київ – Харків та Київ – Чернігів. Київська обхідна дорога поєднає між собою найбільші міста київської агломерації: Ірпінь, Ворзель, Васильків, Обухів, Українку, Бориспіль та Бровари.

Сьогодні мною, як народним депутатом, проводяться робочі зустрічі та консультації з фахівцями автодорожньої галузі, представниками Кабінету Міністрів України, профільними експертами щодо підтримки пропозиції про включення Урядом до президентської програми «Велике будівництво» спорудження Об’їзної навколо Гостомеля – я впевнений у перевагах цієї ініціативи.

Об’їзна навколо Гостомеля розвантажить не тільки безпосередньо селище, але й Бучу, через яке прямує транзитний транспорт. Жителі громади швидко відчують зручності та переваги нової магістралі. Нове будівництво навколо Гостомеля – це великий внесок у подальший розвиток Київщини, в тому числі якісної інфраструктури, зручної логістики, європейського сервісу. Тому вітаю сміливу ініціативу команди Юрія Марчука».

Читайте також:

 

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *