Горілка стала зброєю гібридної війни проти українців

Микола РОЩИН

Пляшка також убиває. Щодня. Мінімум 40 тисяч осіб гинуть щороку. Нація вимирає ще й від такої біди. Гібридна війна?

У нас горілка рекламується як найнеобхідніший засіб у житті, мовляв, дихати без неї важко.

Періодично когось затримують із фальсифікатом. Нещодавно правоохоронці зупинили вантажівку, яка під виглядом очищувача для скла перевозила 20 тонн спирту. Везли з Донецької області до Кременчука. Пийте, українці!

Після російської реклами “Боярышника”, від якого на той світ пішли сотні підданих Путіна, цей напій став популярним і в Україні. Продають. Вживають… А згадаймо дещо про цей «Боярышник».

Ще з 1999 року Санкт-Петербурзька косметична фабрика виробляє засіб «Глід» (рос. мовою – «Боярышник»). Його склад – харчовий спирт, гліцерин, вода, екстракт глоду – підходив як для зовнішнього застосування, так і для внутрішнього споживання. Особливо для малозабезпечених громадян – завдяки дешевизні.

Як-то кажуть, попит породжує пропозицію. Виникли не лише фірми, але і підприємства з виготовлення так званих косметичних засобів «Глід», лосьйони «Хлібний-75», «Біла береза». Наприклад, в Іркутську в три зміни працюють 12 тисяч робітників, щоб задовольнити потребу населення в «красі і здоров’ї».

Не відставали і підпільні виробники питних лосьйонів. Все це продавалося в магазинах, кіосках, на лотках – на теренах неосяжної батьківщини мордвинів, марійців, удмуртів, якутів, монголів, татар, чувашів і багатьох народів під загальною назвою Росія.

Московські підприємці виготовили навіть спеціальні автомати з продажу спиртової настоянки глоду й «питних лосьйонів» і забезпечили цими автоматами Іркутськ, Новоуральськ, Єкатеринбург, Іжевськ та низку інших великих і малих міст країни.

У місцях, віддалених від торгових точок, з’явилися спеціальні автомати «Боярка», «Боярка-2» з продажу «косметичних засобів «Глід» – із зображенням розведених мостів Санкт-Петербурга, гілки глоду або гарної жінки з пляшкою косметичного засобу!

Зручно: в будь-який час (вдень або вночі) кидаєш в автомат дві монети по 10 рублів. Потім робиш два оберти важеля – і отримуєш 100 грамів 75-градусного спирту («бульбашка» або «фанфурік», як прозвали засіб у народі). Це в рази дешевше, ніж горілка.

«Глід» і подібні засоби становлять 20% ринку алкоголю в Росії. Культура – нічого не скажеш. А ми дивуємося, чому таким зомбованим є колишній так званий братній народ.

Особлива роль реклами в поширенні диво-лосьйонів: «Лосьйон «Глід» робить шкіру гладкою, подовжує її молодість і красу. Найчастіше використання дорогого косметичного засобу не дає відчутного результату, витрати лягають непосильним тягарем на сімейний бюджет.
Прикладом недорогого косметичного засобу може бути лосьйон «Глод». От пишуть: “Розпродаж тільки на цьому тижні – 10% знижка».

Ще: “Для приготування лосьйону використовується екстракт глоду, в якому містяться вітаміни А, С і Е. Це незамінні помічники для шкіри. Вони забезпечують її пружність і підтримують необхідний тонус. У плодах глоду виявлено значну кількість кальцію, магнію і калію. Вони беруть участь практично у всіх процесах життєдіяльності організму.
Глід забезпечує тонізуючий, ранозагоювальний і дезинфікуючий ефект. Медичних показників для прийому всередину цей засіб не має. Побічні дії невідомі».

Махінатори (а це були вони) рекомендували приймати ванни з додаванням 150 грамів косметичного засобу «Глід», начебто через 20 хвилин шкіра стає гладенькою і пружною.

До речі, українська реклама так званих медпрепаратів та алкогольних напоїв така ж дурна і неправдива, як і ця. Судячи з реклами, лосьйон «Глід» робить росіян здоровими і красивими. А красивий чоловік завжди намагається бути культурнішим (бачили б ви цих «красенів», особливо коли нап’ються як свині. – Авт.). Може, це мав на увазі кремлівський наполеончик Путін, коли говорив про культурний відпочинок росіян у Криму?

А культура пиття в Росії? Не будемо смішити людей. За неофіційними даними, в Росії щорічно від алкоголю гинуть до 500 тисяч осіб. Забагато. Мабуть, з урахуванням померлих від серцево-судинних захворювань любителів спиртного, особливо настоянки глоду.

У нас горілка рекламується як найнеобхідніший засіб у житті, мовляв, дихати без горілки важко. А те, що в Україні п’ють багато і вмирають від горілки (мінімум 40 тисяч осіб на рік), продавцям спиртного не важливо. Варто Київській міськраді заборонити з 23:00 до 10:00 продаж у столиці міцних спиртних напоїв, як тут же Господарський суд Києва скасовує цю заборону, щоб знижувати рівень конкуренції.

Страшно дивитися, коли випиваки (в тому числі й підлітки) о другій годині ночі стоять у черзі біля кіоску за спиртним. А вони ж мають дружин, дітей, батьків, яких пияцтвом «добили» остаточно. Більшість вбивств, грабежів, зґвалтувань відбуваються теж напідпитку.

П’ють від бідності як у Росії, так і в Україні, і вмирають рано, тому що бідні і не захищені законом. Від бідності росіяни купують настоянку «питного глоду», а ми дешеву горілку через Інтернет і дрібні торгові точки.

Підпільні російські виробники косметичного засобу «Глід» замість етилового питного спирту стали додавати в настоянку отруйний метиловий спирт, який використовують для виготовлення лаків, фарб, засобів очищення скла. Вони не написали, що до складу «косметичного засобу» входить метиловий спирт. Тільки додали на етикетці: «Не вживати всередину». Люди не звернули уваги на приписку, мовляв, вчора пили – і все було нормально. Тому в грудні 2016 року в Іркутську отруїлися «Глодом» близько 150 чоловік, 79 з них загинули, серед постраждалих є навіть медики і педагоги. Скільки померлих насправді, лише Бог знає, бо статистика на цьому припинилася.

У нас теж продавали дешеву горілку на метиловому спирті через Інтернет. До речі, отруйний спирт завезли до Харкова з окупованого Донецька. Тоді загинули понад півсотні людей. Російський «косметичний засіб» (для пиття) вже з’явився у Запоріжжі і Херсоні. Перспектива стати такими ж «красивими» і «культурними», як жителі Іркутська, є і в українців.

Зрештою, як тут не випити, коли скрізь такий бардак (ще й комунальні тарифи мертвою хваткою узяли за горло)? Тільки ось не забудьте цю цифру – 40 тисяч осіб, що вмирають від горілки…

Статті Миколи РОЩИНА:

Микола РОЩИН

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *