Держканал “Дом” замовляє “соціальне шоу” з Пальчевським за понад 12 мільйонів

Державне підприємство “Мультимедійна платформа іномовлення України” (телеканали “Дом” та “UATV”) планує виділили понад 12 мільйонів гривень на створення соціального шоу “Про життя з Андрієм Пальчевським”.

Про це повідомляють Детектор-медіа та держзакупівлі “Прозоро”.

На сторінці закупівлі вказується, що компанії не вистачає розважального контенту. Саме тому було вирішено придбати його виготовлення. В аналізі проєкту “Про життя з Андрієм Пальчевським” вказується, що він має “виховний ефект та соціально важливий для людей”, шоу “повертає віру у справедливість”, “допомагає відкрити правду і знайти винних”.

Планується замовити 60 випусків ток-шоу по 45 хвилин/випуск. Повна вартість замовлення дванадцять мільйонів двадцять тисяч чотириста гривень.

Займатися виготовленням буде переможець тендеру – ТОВ “Імаджинаріум”. Його власником та керівником є Володимир Татаренко, власник компанії “Зе Медіа”, яка проводила опитування президента Володимира Зеленського на місцевих виборах.

Нагадаємо, що Пальчевський був кандидатом у мери Києва, проте не потрапив навіть до п’ятірки.

Читайте також: 

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *