Київщина відмовляється від ямкового ремонту доріг
Починаючи з перших днів квітня у Київській області розпочнуть масштабний ремонт доріг.
Заплановано полагодити близько двохсот кілометрів автошляхів загального користування місцевого значення, розповів під час пресконференції голова Київської обласної держадміністрації Олексій Чернишов.
Особливістю нинішньої дорожньої кампанії буде відхід від традиційної і неефективної практики ямкового ремонту, зроблено ставку на будівництво нових шляхів. Зокрема обіцяють прокласти 40 кілометрів нових доріг до опорних шкіл, лікарень, соціальних закладів.
Ми ж нагадаємо, що раніше у керівників Київської облдержадміністрації було чимало претензій до шляховиків. Зокрема, торік Олександр Терещук направив главі Уряду Володимиру Гройсману шість (!) подань про звільнення з посади очільника Служби автомобільних доріг у Київській області Володимира Козака. У відповідь – мовчання.
Ось що розповідав тоді голова КОДА Олександр Терещук кореспондентові «Українського репортера»:
-Я написав прем’єр-міністру шість подань про звільнення Козака, а також направив їх міністру інфраструктури Володимиру Омеляну, керівнику Укравтодору пану Новаку. Просив – звільніть Володимира Козака, бо він не ремонтує дороги, нічого не хоче робити, використавши лише 5 відсотків коштів із тих, що має його Служба. Сьогодні – ями на дорогах…
Терещук навіть встановив термін для завершення ямкового ремонту доріг місцевого значення – до 23 квітня 2019 року.
«Кошти держава виділила, тендери проведено, дороги мають ремонтуватись. Я проїхав по районах і на власні очі побачив, як це відбувається. Якість ремонту – жахлива, підрядники – явні фірми-«прокладки». Робота Служби автодоріг області гірше, ніж незадовільна».
Голова Київської облдерджадміністрації Михайло Бно-Айріян, який змінив Терещука на цій посаді, був задоволений роботою Служби автомобільних доріг.
Фахівці Північного офісу Держаудитслужби провели ревізію фінансово-господарської діяльності Служби автомобільних доріг у Київській області за період з 1 березня 2018 року по 31 березня 2019-го та ревізію окремих питань фінансово-господарської діяльності Служби за період з 1 березня 2015-го по 28 лютого 2018 року.
Як господарювали шляховики? Встановлено фінансових порушень на загальну суму майже 29 мільйонів гривень, в тому числі порушень, що призвели до втрат фінансових ресурсів, на суму майже 487 тисяч гривень.
Є і конкретні фірми, які “поліпшували” дороги. Підрядні організації ДП «Київське обласне дорожнє управління» ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» та ПрАТ «Коммунтранс» завищили вартість фактично виконаних робіт з експлуатаційного утримання доріг, збитки Служби становлять майже 487 тисяч гривень.
Фото: «Український репортер»