“Чорні скриньки” АН-26, який розбився на Харківщині, розшифрували

Бортові самописці військового літака АН-26, який минулого тижня розбився в Чугуєві на Харківщині, розшифрували.

Про це в ефірі одного з телеканалів заявила голова підкомітету з державної безпеки та оборони комітету Верховної Ради Ірина Верещук, передає РБК-Україна.

“Сьогодні нам доповіли, що “чорні скриньки” було розшифровано. Спочатку були проблеми зі звуком, але зараз все розшифровано. Вже сьогодні приступаємо до оцінки того, що було в “чорних скриньках”, – повідомила Верещук.

За її словами, Комітет Ради вже сьогодні ознайомиться з інформацією, яку дістали з бортових самописців літака.

Нагадаємо,що  у п’ятницю, 25 вересня 2020 року, близько 20:50 на автошляху Київ-Харків-Довжанський, поблизу військового аеропорту Чугуєва Харківської області, впав та загорівся військовий літак марки АН-26 однієї з військових частин. На його борту попередньо перебували 27 людей – курсанти Харківського університету повітряних сил ім. Івана Кожедуба та екіпаж з військовослужбовців.

Вдень 26 вересня було офіційно заявлено, що на місці авіакатастрофи знайдено тіла 25 загиблих курсантів, ще один помер у лікарні, а один вижив, за його життя боряться медики. Тобто це усі 27 осіб, які були в літаку на момент падіння.
Міністр оборони України Андрій Таран озвучив попередні причини падіння літака АН-26.
26 вересня, в Україні – загальнодержавний день жалоби у зв’язку з катастрофою військового літака Ан-26.
За словами віцепрем’єр-міністра з питань стратегічних галузей промисловості Олега Уруського, розшифровка бортових самописців розпочалась 27 вересня.

Основними версіями аварії називають:

технічна несправність агрегатів літального апарату;
неналежне виконання своїх службових обов’язків екіпажем;
неналежне виконання службових обов’язків особами, які були відповідальними за керування польотами;
неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.
Крім того, у ДБР заперечили інформацію про те, що падіння літака сталося через відмову двигуна. Це з’ясувалося під час технічного розслідування.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *