Влада планує змінити механізм підтримки фермерів

У 2020 році Міністерство агарної політики та продовольства України продовжить практику кредитування дрібних фермерів та дотування великих товаровиробників, інформує УНН.

На наступний рік міністерство запропонує кілька варіантів розподілу коштів за напрямками підтримки. У тому числі, і на виплату бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції (квазіакумуляція ПДВ).

“Незважаючи на критику у 2017 році на порядок виплати бюджетної дотації, після призупинення її виплати у 2018-2019 роках від сільськогосподарських товаровиробників надійшло багато позитивних відгуків щодо ефективності та простоти отримання бюджетної дотації.

Крім того, бюджетна дотація забезпечує підтримку продукції, яка споживається на внутрішньому ринку і має велику додану вартість”, – пояснили своє рішення у міністерстві.

Міністерство також продовжить практику кредитування дрібних фермерських господарств за рахунок коштів державного бюджету. Як пояснили у відомстві, дрібні фермери мають незначний земельний банк, а це, у свою чергу, ускладнює отримання ними кредитних коштів.

“Банки здійснюють кредитування виробників, які мають в обробітку 500 та більше гектарів землі”, – зазначили у МінАПК.

Дрібних фермерів будуть кредитувати через Український державний фонд підтримки фермерських господарств.

Щодо великих товаровиробників – у міністерстві хочуть продовжити практику виплати бюджетної дотації (квазіакумуляція ПДВ). У попередні роки вона стимулювала аграріїв працювати та реалізовувати продукцію на внутрішньому ринку.

“Продовження такої практики (з певними обмеженнями щодо обсягу підтримки) забезпечить легалізацію продукції крупними виробниками”, – аргументували у міністерстві.

У МінАПК вважають за необхідне також простимулювати українських виробників до збільшення обсягів виробництва продукції з високою доданою вартістю та експорту вітчизняної продукції за кордон. Для цього міністерство планує залучати українських товаровиробників до участі у виставкових заходах за кордоном та здійснювати активний промоушен вітчизняної продукції під час офіційних заходів.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *