У проекті нового Генплану Києва заплановано метро на Троєщину, школи, дитсадки та лікарні

У Києві презентували проект нового Генплану. Серед пріоритетів розвитку столиці – розширення кількості станцій метро, будівництво парків та запровадження вимоги, що новобудови мають зводитись зі школами, дитсадками та лікарнями.

Про це повідомляється на сайті КМДА.

«У спадок ми отримали загрози для сталого розвитку міста. SWOT-аналіз сфер міста виявив основні ризики та виклики. Перш за все, це вкрай складні умови для пересування містом: транспортні затори, недбале паркування, горезвісні маршрутки. Вулична мережа міста виявилася слабкоспроможною, щоб забезпечити комфортні умови для руху транспорту, пасажирів та пішоходів», – зазначив Віталій Кличко.

Також, за його словами, незадовільним для європейської столиці є й рівень розвитку метро.

«Нам необхідно відшукати значні кошти на будівництво станцій метрополітену. Насамперед, продовжити його лінії на Виноградар та Троєщину», – підкреслив Віталій Кличко.

Також мер Києва наголосив на необхідності завершення будівництва підходів до Дарницького залізнично-автомобільного мосту та зведення вокзалу на Видубичах.

«Необхідно добудувати нарешті Подільсько-Воскресенський мостовий перехід. Щоб у кінці наступного року відкрити автосполучення через міст. І приступити до наступного етапу – побудувати і запустити метро на Троєщину. Цей міст, що зводять вже майже 40 років, – важливий об’єкт інфраструктури не тільки столиці. І ми розраховуємо все-таки на допомогу уряду для найшвидшої реалізації цього проекту», – наголосив мер.

Невідкладним Віталій Кличко назвав і будівництво перехоплюючих паркінгів біля транспортних розв’язок – поблизу станцій метро та на в’їздах до міста.

Актуальним, за словами мера столиці, лишається також створення на міських магістралях окремих смуг руху для громадського транспорту.

«Нам необхідно оновлювати рухомий склад трамваїв, тролейбусів та автобусів. Столиці потрібен сучасний і комфортний громадський транспорт. Пристосований і для людей з інвалідністю. Ми купуємо новий громадський транспорт, але його треба набагато більше! – Аби ним було зручніше і швидше пересуватися містом, ніж на авто», – сказав Віталій Кличко.

Також серед пріоритетів: створення нових бульварів, парків, місць масового відпочинку, а також догляд за Дніпровськими островами, очищення водойм та пляжів.

“Вже у 2008 році стало зрозуміло, що чинний генеральний план не виконує свою регулюючу роль. Що саме спричинило такі висновки. По-перше, за чинним генеральним планом планувалося збільшити площу міста майже вдвічі, приєднавши до нього майже 64 тисячі гектарів території. Це десятки населених пунктів. По друге, в нього було хаотично внесено сотні змін, що спричинило ущільнення існуючої забудови, масову забудову зелених зон, забудову історичного центру висотними об’єктами. І це викликало справедливе невдоволення киян. Крім того, було зроблено помилку в прогнозі чисельності населення на 2020 рік. По чинному генеральному плану – було зроблено прогноз на 2020 рік, що населення буде складати 2,6 млн жителів, а вже сьогодні фактично населення перевищило три мільйони. Те саме стосується рівня автомобілізації”, – зазначив начальник комунальной організації “Інститут Генерального плану міста Києва” Сергій Броневицький.

Він додав, що в Європейських країнах Генплани оновлюються кожні п’ять років, а чинний Генплан був створений 20 років тому.

“Генеральний план розроблено в існуючих межах міста без значного розширення його території. Для збалансованого розвитку Києва та області пропонується сформувати Київську агломерацію. Розвиток агломерації базується на формуванні єдиного транспортного каркасу, який забезпечить зв’язок між населеними пунктами, доступність населення до місць прикладання праці, рекреаційних зон та важливих рекреаційних об’єктів. Для вирішення цих питань бажано спільно з адміністрацією області та за допомогою експертів Ради Європи розробити концепцію збалансованого розвитку Київської агломерації”, – додав Сергій Броневицький.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *