“Антонов” будує авіазавод в Саудівській Аравії. Там збиратимуть Ан-132

Державне підприємство “Антонов” будує завод у Саудівській Аравії, де збиратимуть новий легкий багатоцільовий транспортний літак Ан-132. За словами президента “Антонова” Олександра Кривоконя в інтерв’ю “Суспільному телебаченню”, під літакобудівний завод у місті Таїф відвели 2,5 тисячі га землі.

В офіційному прес-релізі ДП “Антонов” йдеться, що розпочати будівництво підприємства планується в 2019 році, термін побудови – 9 місяців. Воно стане частиною технопарку, який влючатиме літакобудівний завод з аеродромом, підприємство з виготовлення сонячних панелей і сонячну електростанцію.

Планується, що в 2021 році у Саудівській Аравії зберуть перший Ан-132, у 2022-2024 рр. буде створено ще 10 машин, а потім потужності підприємства вийдуть на 10 літаків на рік.

На початку березня 2018 року було підписано угоду про спільне виробництво Ан-132 для Саудівської Аравії і побудову в цій країні літакобудівного заводу. Йдеться про 80 машин. Початкову партію серійних літаків зберуть в Україні на ДП “Антонов” в кооперації з саудівськими Тaqnia Aeronautics (входить до Technology Development and Investment) і Wahaj (філія SIPCHEM). “Антонов” буде головним виконавцем робіт, а Тaqnia і Wahaj вироблятимуть агрегати й елементи за коопераційною схемою. Зокрема, Wahaj випускатиме шасі й обладнання для нього.

Інтелектуальна власність на Ан-132 розділена рівними частками між Україною та Саудівською Аравією.

Ан-132 – перший літак “Антонова” без російських комплектуючих

Прототип-демонстратор Ан-132D вперше здійнявся в небо 31 березня 2017 року. Він злетів з аеродрому “Київ-Антонов” у Гостомелі, а згодом успішно приземлився.

Ан-132 – перший літак в лінійці “Антонова” без російських комплектуючих. Він призначений для польотів на близько- і середньомагістральних маршрутах з широким спектром завдань, насамперед із перевезення вантажів.

Крейсерська швидкість Ан-132D – до 550 км/год, максимальна висота польоту – 9000 м. Вантажопідйомність – 9,2 т, довжина – 24,5 м, висота – 8,8 м, розмах крил – 29,2 м.

Вартість літака не розголошується. Ан-132 буде оснащуватися двигунами PW150A від канадської Pratt&Whitney. Також у ньому використовуються комплектуючі Honeywell (США), Pratt&Whitney Canada (Канада), Liebherr−Aerospace Toulouse SAS (Німеччина) і Dowty Propellers (Велика Британія).

Ростислав Цуркан

Like

Рост

Журналіст “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *