У “Київенерго” перестали консультувати з питань гарячої води й опалення. Люди обурені

Кияни скаржаться, що гаряча лінія “Київенерго” з питань постачання гарячої води й опалення перестала працювати. Мається на увазі короткий номер 1588. Оператори приймають скарги і консультують тепер лише з питань електропостачання. Але і на ці питання отримати відповіді від фахівців компанії практично неможливо.

Тепер в компанії радять звертатися за новим номером: (044) 202-15-53. Однак, за відгуками киян, додзвонитися туди також практично неможливо. А між тим, питань у споживачів накопичилося чимало. Про це свідчать коментарі жителів столиці у соцмережах.

Andrey Protsun: Краще скажіть, як додзвонитися у ваш контакт-центр. Номер (044) 202-15-53 протягом дня відповідає: “Усє лінії занятиє, перезвонітє папозже”.

Андрій Менесенко: А чому суму опалення за лютий виставили не за лічильниками, а за середніми показниками, хоча лічильник на місці і працює, й до того ж половину лютого опалення не було у всьому будинку?!

Natalya Shtanko: Ну що це за ставлення до споживача? Просимо пояснити, чому змінилася форма розрахунку за опалення і де будь-які повідомлення про це? Розміщувати на дверях списки боржників у вас є час, а пояснити населенню – так це не ваша робота?

Ivan Grynenko: „Київенерго”, як це розуміти? 20.03.2018 за адресою бульвар Кольцова, буд. 3 – співробітники „Київенерго” проводили контрольне зняття показників лічильника гарячої води. Представник „Київенерго” з журналом, в який вносить свідчення, 20.03.2018 о 12:30 зняв показники, роздивився квитанції і дату останньої оплати. 21.03.2018 – о 10:00 ранку показники відобразилися в Особистому кабінеті. А сьогодні, 23.03, я бачу повідомлення, що у мене немає лічильника? Що у вас відбувається? Що за бардак?

Jurij Zaloznyj: А вiдповiдi, адресованi на адресу Київ, вул. Франка, 5 хто надає? Незважаючи на той факт, що в мене встановленi лiчильники гарячої води, ви менi нарахували близько 1000 грн боргу. Крiм того, здійснюєте моральний тиск. До речi, в кол-центрi зареєстрував 10 повторних звернень. Де перерахунок?

Наталя Морозова: А чому неможливо додзвонитися за новим телефоном 202-15-53 і з’ясувати, чи дійсно будуть знімати показники з квартирних лічильників гарячої води, чи це шахрайське оголошення?

Elena Petrenko: Жити стало веселіше. Мало того, що тарифи підняли до небес, так ще і повірки за свій рахунок роби.

Yuliya Kamenecka: Слідкуйте за трубопроводами по районах! Труби лопаються серед ночі. Здійснюйте перевірки, бо це свинство – такий сервіс.

Тетяна Горбенко: Дорогі київенергетики, в платіжці виставлено рахунок за теплопостачання на суму 2300 грн за лютий місяць… Це майже вся пенсія. Дивовижно й те, що це перший поверх і в під’їзді “гуляє” вітер і мороз, бо все ж продувається… І лампочки не горять, зараз темінь у під’їзді… Скажіть, будь ласка, совість є в комунальників, чи вона “заморозилася”? Документи на договір з “Київенерго” подавала в жовтні 2016 року, загубилися… І ось повторно подала в 2018 році… Чомусь віз і нині там…

За що ви берете таку високу плату? І хто зробить перерахунок згідно з договором й анулює незаконні нарахування? Як треба далі діяти, до кого звертатися? У вашому центрі з обслуговування клієнтів на Жилянській у мене поцупили гаманець із карточками, пенсійним посвідченням. У вас небезпечно навіть у черзі стояти…

Ivan Markiv: Питань багато. На якій підставі ваша компанія примушує керівників ОСББ визнавати “надуті” борги за гарячу воду, не враховуючи при цьому дані загальнобудинкового лічильника гарячої води, а виставляючи “срєднєпотолочниє” цифри в рахунках? На якій підставі ваші представники погрожують відключенням гарячої води, у разі письмового невизнання боргу (хоча за гарячу воду сплачується відповідно до загальнобудинкового лічильника гарячої води)? Якщо ваша компанія впевнена в наявності боргів за будинком, чому не подаєте до суду? Чи не здається вам, що дії ваших окремих співробітників і посадових осіб підпадають під ознаки певних кримінально-карних діянь, зокрема: перевищення службових повноважень, халатність, безвідповідальність?

Kryvogub Vera: „Київенерго”, так, як ви махлюєте з опаленням, – це треба вміти.

Val Izhakevich: Шановне “Київенерго”!За період з початку грудня м. р. до середини березня ц. р. я нарахував 3,4 тижня без опалення. Частково це припадало на періоди значних морозів. Це не заважало вам нараховувати платню за опалення у повному обсязі (яка щоразу оплачувалася до копійки). Любі друзі, я збираюся поставити та легально оформити термодатчики на входах та виходах системи опалення у квартирі й більше за холодні батареї ви не отримаєте ні копійки, хай що там пише ваш “будинковий прилад обліку”.

Sergiy Zakharov: Оце гортаю стрічку вашого сайту і бачу, що давненько тут не відповідають людям. А питань накопичилося важливих чимало. Поясніть мені, з якої радості рахунок за лютий, що за кількістю днів менше і грудня, і січня, вищий за сумою? А ще поясніть, чому я маю сплачувати за тепло, яке було відсутнє 4 доби, бо ваші колеги розрили яму і 4 дні не знали, як її закопати, тепла – нуль, і тепер, окрім завищеного рахунку за тепло, я ще сплачую за світло, бо вимушений був гріти квартиру електроприладами, аби дитина не змерзла… Що це за послуга така якісна?

Так от, якщо ви вважаєте за потрібне не відповідати на запитання споживачів, то і я вважаю за потрібне не платити. Я офіційно розмістив свій запит на вашому публічному просторі, то і маю отримати відповідь як платник послуги. Бо, згідно із законом України про захист прав споживачів, в разі ненадання послуги покупцю, продавець має повернути йому сплачені кошти… Чекаю на відповіді, і перестаньте морозитися від людей, бо одного разу ми перестанемо сплачувати шалені рахунки.

Лада Лузгина: „Київенерго”, а скажіть, будь ласка, з якого дива прийшов рахунок за опалення на 609 грн більший, ніж минулого місяця? І додзвонитися до “живого оператора” тепер неможливо. Що за нове здирництво?

Зоя Загородня: Тиждень не можу дотелефонуватися на зазначені номери кол-центру. Крім того, оператори чомусь відповідають уже російською. Чому в платіжках нараховано вдвічі більшу плату за тепло, аніж в попередньому місяці, а в квартирах стало ще холодніше? Де отримати консультацію?

Відеосюжет «Українського репортера» на цю тему

Редакція

Редакція

Редакція “Українського репортера”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

two × one =