Військові аеродроми в тилу росії могли атакувати модифіковані радянські “Стрижі”

Україна могла завдати по військових аеродромах у глибокому тилу московії 5 грудня модифікованими радянськими безпілотниками Ту-141 “Стриж”.

Таку версію висуває видання Politico.

За інформацією журналістів, авіабази “Дягіляво” і “Енгельс” атакували оперативно-тактичні розвідувальні безпілотники Ту-141, що залишилися з радянських часів. Це демонструє здатність української оборонної промисловості до інновацій, навіть якщо Росія купує дешеві іранські безпілотники. Також атака на аеродроми демонструє, що ЗСУ здатні завдавати ударів усередині російської території.

На цю тему: І знову “бавовна”: безпілотник атакував аеродром у Курську (+відео)

Видання нагадує, що “Укроборонпром” протягом кількох місяців заявляв, що працює над програмою створення безпілотників із дальністю близько тисячі км, але не розкривав подробиць проєкту.

Читайте також: Україна скоро дістанеться до Сибіру і в московії не буде безпечних зон

Як розповідав “Український репортер”, нещодавно на росії прогриміли резонансні вибухи.

Зокрема, на аеродромі в Рязані злетів у повітря бензовоз – загинуло щонайменше троє, поранено шістьох.

А ось на військовому летовищі в Саратовській області – інша неприємність для орків. Невідомий безпілотник впав на стратегічні бомбардувальники, інформують ЗМІ. Це сталося на злітно-посадковій смузі неподалік міста Енгельс. Пошкоджень зазнали два бомбардувальники-ракетоносці Ту-95. Двоє орків поранено.

Найімовірнішою причиною вибухів на російських авіабазах став низький рівень підготовки російських військових.

Про це йдеться у повідомленні на сторінці Збройних Сил України у Фейсбуці.


Довідково. Багаторазовий радянський оперативно-тактичний розвідувальний безпілотник розробки Конструкторського бюро ім. Туполєва, входив до складу комплексу ВР-2 Стриж.

Комплекс випускався на Харківському авіазаводі та перебував на озброєнні ВПС ЗС СРСР з 1979-го до 1989 року.

Безпілотник Ту-141 призначений для ведення розвідки на глибину в кілька сотень кілометрів (до 400 км) від лінії фронту на трансзвукових швидкостях.

Літальний апарат оснащений засобами фото- та інфрачервоної розвідки. Ця особливість дає змогу використовувати його за будь-яких погодних умов та у будь-який час доби.

За своїми характеристиками БпЛА Ту-141 Стриж має доволі непогані можливості з подолання ППО противника за рахунок своєї швидкості та можливості використання на малих та великих висотах.

Ці безпілотники дуже важко збити ППО, крім того, вони не виходять в ефір та не передають ніякої інформації.

Фотографування відбувається в закритому режимі, а після повернення Ту-141 в задане місце, оператор знімає фотострічку та передає її в центр обробки інформації.

Посадка Ту-141 здійснювалася за допомогою парашутної системи, що розташована у хвостовій частині апарата.

Цей безпілотник здатний розвивати швидкість понад 1 000 км\год та діяти в радіусі до 1 000 км. Вага апарата – понад 5 300 кг.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”