Tesla відкрила свій перший інтернет-магазин
Американський виробник електрокарів Tesla повідомив про відкриття свого першого флагманського онлайн-магазину на провідній китайській платформі е-комерції Tmall.com, що належить Alibaba. Про це повідомляє The Star.
В магазині споживачі зможуть купити автозапчастини та додаткові комплектуючі. Окрім того, на платформі буде доступна опція попереднього запису для проходження тест-драйву.
Видання зазначає, що потужна цифрова економіка Китаю допомагає багатонаціональним компанія вийти на китайський ринок. Статистика Tmall.com. показує, що за останні два місяці на китайську платформу зайшло понад 12 000 брендів, включно з IKEA, Prada и Giorgio Armani,
Нагадаємо: в березні цього року американська Tesla продала 10 160 автівок в Китаї, що стало найвищим показником за місяць на найбільшому в світі автомобільному ринку.