Супермоделі Белла Хадід і Кендалл Дженнер стали головними героїнями рекламної кампанії “Givenchy” (+фото)

Французький модний дім представив перші кадри з кампейну сезону весна-літо 2021 під керівництвом нового креативного директора Метью Уїльямса.

Крім Дженнер і Хадід, в зйомках рекламної фотосесії взяли участь американська модель південносуданського походження Анока Яй і репер Playboi Carti.

Герої кампейну демонстрували ефектні образи з нової весняно-літньої колекції бренду, включаючи ключові тренди сезону – оверсайз пальто, класичні брюки із завищеною талією, сукні з зухвалими вирізами і топи.

Рекламна кампанія була створена німецьким фотографом корейського походження Хеджі Шином і натхненна вінтажною естетикою 90-х.

«Для мене мода висловлює точку зору, в якій співіснують формальність і неформальність, конструкція і комфорт. Моє ідеальне розуміння розкоші полягає в тому, щоб надавати одягу свою індивідуальність, а не просто носити його. На кожному з цих кадрів персонаж з сильним характером позує в образі, що відображає його сутність: саме вони оживляють одяг», – каже Вільямс про кампейн.

На знімках образи моделей доповнені ключовими аксесуарами сезону, включаючи сумку через плече Antigona, сумку Cut Out, сандалі «з трьома пальцями», які викликали багато суперечкою після дебюту колекції, а також масивні ювелірні прикраси, включаючи велике золоте намисто, як у Дженнер.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *