Компанія Maserati показала прототип позашляховика Grecale

Компанія Maserati офіційно випустила зображення прототипу Grecale, який буде  випущений наприкінці цього року і розташовуватиметься у модельному ряду нижче Levante.

Зображення були отримані під час візиту голови концерну Stellantis Джона Елканна і генерального директора Карлоса Тавареса на завод Maserati в Модені, – повідомляє НВ.

Керівництво концерну зустрілося з Давіде Грассо, генеральним директором Maserati, і разом оглянули нову виробничу лінію MC20, новий цех фарбування і нову лабораторію Nettuno Engine. Таварес також особисто провів дорожні випробування прототипу нового позашляховика Maserati Grecale, який буде випущений в кінці цього року.

Оновлена інформація про новий позашляховик на даний момент мізерна, за винятком невстановлених термінів запуску.

Проте, відомо, що позашляховик Grecale буде використовувати платформу Giorgio, як і Alfa Romeo Stelvio. У той час як попередні шпигунські знімки показували використання звичайної трансмісії – імовірно, двигуна V6 з подвійним турбонаддувом — повністю електричний Grecale також знаходиться в стадії розробки і з’явиться після того, як буде запущена версія з двигуном внутрішнього згоряння.

Що стосується дизайну, Grecale нагадує свого більшого брата Levante, хоча прототип передбачає, що у машини буде більш продуктивна версія, судячи з масивних повітрязабірників попереду.

Grecale, названий на честь «східного вітру, який дме в західній частині Середземного моря і на півдні Франції», повинен дебютувати в кінці цього року.

За словами Грассо, все версії автомобілів Maserati, як існуючі, так і нові, отримають гібридні і електричні версії вже до 2025 року.

Цей процес почався в 2020 році, коли гібридну версію отримав седан Ghibli. Вихід в 2021 році кросовер Grecale також отримає версію з технологією гібрида. Трохи пізніше вийде і повністю електрична версія Grecale, заявив Грассо.

Оглядачі вітають такі плани Maserati. Вони виглядають райдужно на тлі материнської компанії Stellantis (раніше Fiat-Chrysler), яку часто дорікають в надто млявому русі в бік електрифікації.

Читайте також:

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *