Середній вік столичного автопарку – 25 років
У Києві майже 80% рухомого складу громадського транспорту потребує заміни. А це – 320 автобусів, 322 тролейбуси і 215 трамваїв, – повідомив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник.
“Крім цього, необхідно провести капітальні ремонти рухомого складу, адже середній вік автопарку на сьогодні – 25 років”, – цитує чиновника прес-служба КМДА.
За рахунок зменшення дотацій на транспортну галузь з’явиться можливість перенаправити кошти на розвиток КП “Київпастранс” та КП “Київський метрополітен”. “А за рахунок нового тарифу ми сподіваємося зупинити відтік кадрів з транспортних підприємств, підвищивши працівникам заробітну плату, – пояснив заступник мера.- Наприклад, кількість пасажирів метро, які мають ту чи іншу пільгу, на сьогодні становить 25% від загального пасажиропотоку, при цьому в наземному громадському транспорті їх кількість перевищує 50%”.
“Ми повинні розуміти, що безкоштовно ніхто нікого не возить. Є пільга, то повинен бути той, хто за неї заплатить. У нашому випадку, це – бюджет міста Києва. Останні роки з державного бюджету на перевезення пільгових категорій кошти не виділяються взагалі, і рішення про безкоштовне перевезення приймає Київська міська рада”, – розповів чиновник.
Поворозник також підкреслив, що введення електронного квитка – одна зі складових монетизації пільг. “Саме з його впровадженням ми зможемо говорити про реальні цифри перевезень, навантаженні на громадський транспорт і про компенсації вартості перевезень пільгових категорій”, – зазначив перший заступник голови КМДА.
Він також нагадав, що міська влада активно працює над впровадженням електронного квитка.
“Нас іноді вводять в оману, стверджуючи, що електронний квиток можна ввести за 5 місяців. Насправді це далеко не так, адже це досить серйозний технологічний процес. І питання не тільки в монтажі обладнання, але і в його налаштуванні. А це величезний пласт роботи. Все пов’язано з грошима і безпекою. У липні ми почнемо тестування електронного квитка на деяких маршрутах і, сподіваюся, до кінця року запустимо його – можливо не в промислову, а в дослідну експлуатацію на всіх видах транспорту”.
Як повідомлялося раніше, з липня у Києві планується подорожчання проїзду в громадському транспорті й одноразова поїздка в столичному метро коштуватиме вже 8 гривень.