“Після 12-го ряду майже ніхто не вижив”. Пасажир розповів подробиці трагедії в Шереметьєво
Пасажир Олег Молчанов, який вижив під час катастрофи в “Шереметьєво”, сидів у 12-му ряду, він розповів у мережі подробиці трагедії, пояснивши, що, на його думку, призвело до смерті тих, хто знаходився у хвостовій частині лайнера SSJ-100.
Про це повідомляє Сensor.net.
Через деякий час після трагедії в аеропорту “Шереметьєво” в інтернеті з’явилися одкровення одного з пасажирів горезвісного рейсу Москва-Мурманськ Олега Молчанова.
“Всім привіт. Я був на цьому літаку, отож деякі пояснення:
– люди з валізами – це бізнес-клас, їхні сумки були не великими і нікому не заважали;
– тисняви не було. Одна жінка впала в проході, її швидко підняли і виштовхнули;
– після 12-го ряду майже ніхто не вижив, якщо ви помітили, трапів ззаду немає. “Не викинуло… А якби вони і були, то там було пекло. Багато пасажирів загинуло миттєво;
– маски кисню автоматика “не викинула”. На праву сторону – десь 3-4 маски подали..;
– МНС приїхало швидко, але навіть якщо б і повільно їхали, то рятувати вже було нікого,” – розповів пасажир.
З приводу швидкості горіння літака, я сам не очікував, що він згорить як пластиковий стаканчик. Моментально. Скло в моєму ряду розплавилися ще до зупинки борту.
Я вийшов останнім, за мною на задніх рядах вже людей не було. Не можу точно відповісти, чому після 12-го ряду майже всі загинули, можу лише припустити. Перший варіант, люди кинулися до найближчого виходу, а для них це – задній трап. І другий варіант: вони згоріли у вогні, який бушував біля крила. Пасажири, які знаходилися на передніх рядах і не вибралися, отруїлися чадним газом.
З приводу того, чи керували бортпровідники, я не чув, бо після першого удару, жінки почали кричати, кричали всі. І це змішалося зі скреготом літака, тому нічого не можна було розібрати. Хто що казав, які команди подавали і чи були вони, сказати важко.
Ще раз, тисняви не було. Прохід загородила жінка, її відразу підняли і люди почали виходити. Мене в спину ніхто не штовхав. Як на мене, ніхто не бігав. Останню частину шляху я виповзав – нічим було дихати. Прохід був вільним.
У літак влучила блискавка, вентиляція не працювала. Захід на посадку був один. Петля на радарі – трек заходу. Після того, як літак стрибнув на посадковій смузі розсипалася ліва сторона крила – почалася пожежа. Можливо з іншого було так само, я не дивився.
Я сидів в салоні у тій частині, де було крило літака (ліва сторона). Удар однозначно був, блискавку було видно, але звуку я не чув. Лише спалах на правому крилі. Після удару блискавки, коли вийшли з-за хмари, бортпровідниця по гучному зв’язку повідомила: пілот прийняв рішення повернутись у зв’язку технічною необхідністю… Після цього інших оголошень по гучному зв’язку не було.
Про чоловіка з 18-го ряду, який вижив:
“Він кинувся до виходу після першого “стрибка” літака по бетонці. Його це і врятувало.
Чи можна було ще рятувати людей – без обладнання неможливо Я був в літаку до останнього, кого можна було – витягали. Палахкотіло під дахом салону літака, тому спочатку я пересувався до виходу навприсядки, а коли зрозумів, що втрачаю свідомість – поповз. Опіків немає.
Знову наголошую: до моменту, коли я виліз зі свого місця “видимості” в салоні вже не було. Чорний дим”.
“Український репортер” повідомляв, що 5 травня у Москві у аеропорту “Шереметьєво” під час аварійного приземлення загорівся літак.
Загинула 41 людина. Серед постраждалих – громадянка України. Слідство розглядає різні версії події, серед яких недостатня кваліфікація пілотів, диспетчерів та осіб, які проводили технічний огляд борту; несправність повітряного судна; несприятливі метеоумови.