“Авто Євро Сила” створює політплатформу «Сила Виборців»

Акція протесту власників автомобілів на євробляхах спричинила до появи в недалекому майбутньому нової громадянської платформи “Сила Виборців”. 

“Авто Євро Сила” у Фейсбуку пояснила, чим викликано створення такого руху.

“В Україні біля 2 700 000 авто на іноземній реєстрації. Люди обрали автокористування замість набуття прав власності на авто з причини відсутності доступу до якісних авто в Україні. Автомобілі на вторинному ринку в нас є необґрунтовано дорогими. Такий стан речей через те, що ми мали з 2006 року обмеження на ввезення авто стандартом менше Євро 4. Відсутність можливості придбати дешевше авто нижчого стандарту штучно завищувала вартість старих авто в нашій країні.

Тому цілком природньо, що у виборі: купити “Ланос” на українській реєстрації десятилітнього віку за 3500-5000 доларів, залежно від наїжджених кілометрів відповідно, чи узяти в користування “Ауді А 4” на єврономерах чотирнадцятилітнього віку за 1500 – 3000 євро, залежно від наїжджених кілометрів відповідно, люди обирають “Ауді”!

Автолобістів, які продають нові авто, це не задовільнило. Бо вони недозаробляють на простих українцях!

Васадзе, Святаш, та інші автоолігархи пролобіювали «закручування гайок» для нас. Влада два роки тому почала організовувати рейди на автокористувачів транспортними засобами на іноземній реєстрації. Водночас почавши готувати законодавство, яке б унеможливило користування таким транспортом. Цей «хрестовий похід» автолобістів проти користувачів авто на єврономерах завершився вчорашнішнім голосуванням Законів України 8487 та 8488, які хоч створили механізм купівлі в тому числі старих авто та водночас встановили величезні акцизи через коефіцієнт віку, що робить “Ауді А4” 2004 року з дизельним двигуном 2.0, який коштував в Європі 3000 євро, ціною в 6372 євро! Таким чином простий українець має віддати державі 3372 євро, що перевищує вартість авто, в той час як у тій же Литві чи Польщі, не рахуючи вартості доставки авто до країни, вартість усіх платежів за таку машину складала би приблизно 250 євро!

Цей грабіж українців спробували підсолодити пігулкою у вигляді 50-відсоткової знижки на акциз, якщо хтось встигне придбати і розмитнити своє авто в пільговий період 90 днів. Тим власникам “Ауді А4” 2004 року, яким вдасться виграти квест, хто перший розмитнить авто за 90 днів, вартість такого авто складе 5247 євро! А тих, хто не переміг у квесті та не встиг придбати та розмитнити, авто вже через півроку почнуть штрафувати в десятикратному розмірі.

Якби вчора парламент проголосував нашу правку про відміну вікового коефіцієнту, то вартість “Ауді А4″ 2004 року з дизельним двигуном 2.0, з урахуванням усіх платежів до бюджету, була би всього 4272 євро і не на перші 90 днів, а назавжди і для всіх. І, певно, ви зауважили, що в такому разі держава отримала би не 250 євро, як отримує уряд Польщі та Литви зі своїх громадян, а 1272 євро.

Громада «Авто Євро Сили» не стала вимагати відміни акцизу на авто, якого немає ніде в Європі, не стала просити встановити єдиний фіксований платіж, який би відповідав середнім платежам в Європі. Хоча ми вважали та вважаємо, що авто – це не розкіш, а потреба кожної сім’ї! І ми б не хотіли платити більше ніж громадяни європейських країн. Але пішли на компроміс, аби підставити плече українській державі, наповнивши наш бюджет.

Ми не просили пільг. Ми не просили субсидій. Ми не просили дотацій. Ми не лізли нікому в кишеню. Ми просто попросили розумне компромісне рішення, яке б задовільнило всі сторони.

Але вчора народні депутати вчергове підтвердили, що вони працюють не на громадян, які за них голосують, а на спонсорів, які фінансують їх виборчі кампанії! Тому, як ми й припускали, нардепи провалили всі наші правки.

Але ми не змиримося з цим. Ми зробимо так, щоб інтереси людей були захищені!

Ми знаємо, що влада розраховувала на радикалізацію протесту. Щоб ми зараз почали перекривати все, що можемо. Щоб ми створили багато проблем іншим громадянам країни. З тим, щоб вони нас зненавиділи і підтримали силове придушення нашої боротьби за свої права.

В них така стратегія – щоб протиставити нас іншій частині суспільства. Але вони цього не дочекаються.

Ми розуміємо, що це їх класична схема – розділяй та володарюй. А там де не можна розділити, можна пообіцяти і довго «годувати людей сніданками»… Щоб суспільство проголосувало за них, для ухвалення важливого рішення в новому складі парламенту. Але так не буде!

Ми не хочемо щоб нас водили за носа, як це роблять з багатьма іншими спільнотами.

Вже багато років на голосування своїх законопроектів очікує український бізнес. Зокрема на запровадження податку на виведений капітал. Щоб бізнес міг реінвестувати коши у свій розвиток, аби, заробивши більше, мати змогу платити вищу заробітну плату своїм працівникам. Лише так українці стануть більш заможними!

Вже багато років на голосування свого законопроекту очікують власники зброї. Бо кожен громадянин має мати можливість захистити свою сім’ю.

Вже багато років країна чекає на реформу правосуддя, яка б привела до безповоротності покарання. Так щоб кожен покидьок, який чинить чи замовляє злочин, не міг уникнути терміну.

Це стосується і політичних реформ, і так далі…

Ми не будемо організовувати флеш-мобів, збирати підписи під петиціями чи намагатися домовитися з кимось в кулуарах. Ми вже висловили всі вимоги і пішли на всі можливі компроміси. Тож досить слів!

Час розмов завершено – прийшов час диктувати умови…”

“Авто Євро Сила” заявила, що оголошує – загальнонаціональну акцію громадянської непокори – 15 листопада  обмежить рух транспорту у всіх регіонах країни, а також проведе багатотисячний мітинг під Адміністрацією Президента України з вимогою накласти вето на прийняті вчора закони 8487 та 8488.

Далі організація розпочне “гуртувати українців в першу Всеукраїнську громадянську платформу політичної дії «Сила Виборців», яка сформує спільне бачення України, яку мають створити наступний президент та парламент…”

Є намір об’єднатися з іншими спільнотами, які борються за свої права та інтереси і які роками очікують своїх законів. Щоб виступити єдиним громадянським фронтом, стверджують активісти.

Фото “Українського репортера”

На цю тему також читайте:

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *