Влада Київщини узялася за реформу автобусних маршрутів, однак не може зупинити значного підвищення цін на проїзд
У рамках громадського обговорення нового реєстру міжміських і приміських автобусних маршрутів загального користування жителі Київщини надали до обласної державної адміністрації понад 200 пропозицій.
Про це повідомив керівник Київської облдержадміністрації Василь Володін.
Ті пропозиції, доцільність яких буде підтверджена органами місцевого самоврядування, будуть враховані та внесені до нового реєстру найближчим часом. Решту додатково аналізуватимуть.
Як розповідав “Український репортер”, у вересні цього року в обласній держадміністрації провели нараду з перевізниками щодо різкого підвищення цін у приміському пасажирському транспорті. Ціни в маршрутних автобусах сягнули космічних висот.
Перевізники знахабніли, підвищивши тарифи у багатьох районах на понад 20 відсотків. Це називаються зажерливістю! Наприклад, раніше проїзд у маршрутці з Києва до Баришівки коштував 45 гривень, сьогодні – 60.
Які причини такого цінового стрибка? Адже пальне не подорожчало суттєво. А ось про це воліють або мовчати або пояснювати якимись загальними “складнощами”. Словом все як завжи. І що ж обласна влада в особі голови Київської обласної державної адміністрації Василя Володіна?
Послухаймо, що сказав Василь Володін:
«Розумію складнощі, з якими довелося стикнутися перевізникам протягом 2020-2021 року через локдаун та інші проблеми. Всі знають, що вжиті обмеження були вимушеними. Але, на жаль, наразі ми зіштовхнулись з тим, що частина перевізників підвищила тарифи, що викликало значне соціальне напруження серед мешканців Київщини», – зазначив голова області.
Тоді ж стало відомо, що керівник області “звернувся до перевізників врахувати соціальну складову та спроможність пасажирів сплачувати за ці послуги”.
Але чи врахували пропозицію керманича Київщини? Цитуємо: “Учасники наради дійшли компромісного рішення переглянути тарифи на проїзд на тих маршрутах, де підвищення відбувались протягом 2021 року, виходячи з того, що таке підвищення не може перевищувати 15-18% або в грошовому вимірі це складає не більше 1-2 грн. Перегляд цих тарифів має відбутися не пізніше понеділка, 9 серпня 2021 року”.
Радимо пану Володіну, який часто особисто інспектує різні об’єкти, заклади, установи Київщини, особисто перевірити, чи знижено ціни. І оперативно розповісти жителям регіону.
Сьогодні ми повідомляємо Василю Володіну, що, наприклад, на маршруті “Київ – Баришівка” ціни на квитки НЕ ЗНИЖЕНО!Запитується, чого варті такі наради в облдержадміністрації? Для “галочки” у звіті? У чому полягає тоді роль і завдання обласної влади?
“Моє завдання – відстоювати інтереси наших жителів”, – заявив нещодавно голова Київської обласної держадміністрації Василь Володін.
Пане Володін, може вже пора нарешті відстоювати інтереси жителів Київщини, які користуються маршрутними автобусами!
Зазначимо також, що сфера маршрутних пасажирських перевезень – це темне царство з величезними доходами, в тому числі тіньовими. Нагадаємо: торік “Український репортер” розповідав, що у вуличній перестрілці в Броварах вранці 29 травня 2020-го брали участь близько ста осіб. Багатьох було затримано, у них знайшли зброю.
Причина гострого конфлікту – боротьба за пасажирські перевезення. Міністр внутрішніх справ тоді сказав, що у виконавчих чиновницьких структурах Києва і області “прогнило”…
На фото: голова КОДА Василь Володін
Читайте про це у матеріалі: