Ремонт доріг: влада Київщини відрапортувала про стовідсоткове виконання планів

На дорогах Київщини вже влаштували 81,9 км нового асфальту. Це 100 відсотків від очікуваних планів на 2021 рік.

Про це повідомив очільник Київської облдержадміністрації Василь Володін.

«На цей рік ми запланували влаштувати на дорогах регіону понад 80 кілометрів нового асфальтного покриття. Загалом йдеться про 54 дорожні об’єкти, серед яких – автошляхи між селами, селищами та містами пристоличного регіону. Активно працювали й станом на зараз усі роботи вже повністю завершили. У 2022 році «зшивати» Київщину якісними дорогами продовжимо», – сказав  Володін.

Цьогоріч “Український репортер” у статті “Велике будівництво”: об’їзна навколо Борисполя і надалі буде суцільним тромбом” розповідав і про таке:

Замість повноцінної об’їзної автодороги навколо Борисполя виконують лише капремонт цієї стратегічної і надзвичайно завантаженої шляхової артерії. 

Принаймні таке враження складається у багатьох водіїв. Думалося, що в рамках “Великого будівництва”, оголошеного Володимиром Зеленським, на цьому дуже важливому відтинку шляху справді подбають про надзвичайно зручне шосе – бодай з двома смугами руху в один бік і з двома – в інший. Насправді, що спостерігаємо?

Кількість смуг руху не збільшують, на певних відтинках дороги кладуть лише нове асфальтове покриття. На світлинах, які розміщують шляховики, виглядає це гарно, по європейському. І дорожнє покриття на мосту з’явилося нове, і працюючої техніки тут ніби чимало.

Але ж дорога буде й далі занадто вузькою, тут знову буде автотирловище з фур, бусів, легківок, автобусів? Це і є об’їзна дорога? Тут – неймовірно напружений трафік! Їзда по цій трасі – суцільні нерви, навіть, коли є новий асфальт. Кілометрові каравани з фур утворюють величезні  тромби. Це називається “великим будівництвом”?!

Фото: КОДА

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *