Партія Тимошенко вже вбухала в рекламу 100 мільйонів
Таку суму всеукраїнське об’єднання «Батьківщина» витратило відповідно до фінансових звітів партії за ІІ та ІІІ квартали 2018 року, повідомляє «Український репортер» із посиланням на Комітет виборців України.
«У квітні-червні партія витратила на пропагандистську діяльність 24,8 млн., у липні-вересні – 73 млн. Саме в літній період розпочалася активна реклама «Нового курсу», тому логічно очікувати, що абсолютну більшість грошей було витрачено на ці потреби», – зазначають у КВУ.
Такі видатки стали рекордними для «Батьківщини»: за весь 2016 рік вони становили лише 19 млн. грн., за 2017-й – 30 млн.
За даними останнього фінансового звіту, який було оприлюднено 9 листопада, у липні-вересні «Батьківщина» виділила 53 млн. на рекламу по телебаченні та 19 млн. – на зовнішню рекламу.
На рекламу «Нового курсу» ідуть гроші, отримані як внески на користь партії. У липні-вересні фізичні особи надали їх на 71 млн. грн., юридичні – на 4 млн.
Цікаво, що фізичні особи 336 разів робили внески на суму 148 тис. грн. Подібна ситуація мала місце й на парламентських виборах 2014 року. Тоді «Батьківщині» так само масово перераховували по 149 тис. грн.
У КВУ констатують: «Такі суми (148-149 тис. грн.) навряд чи є випадковими. Фактично в такий спосіб внескодавці можуть уникати спеціальної фінансової перевірки. Фінансова операція на суму, яка дорівнює чи перевищує 150 000 гривень, підлягає обов’язковому фінансовому моніторингу. При цьому суми близькі, але все ж менші за 150 тис. грн., такого моніторингу не підлягають».
Фото prportal.com.ua