Модний бренд Zara змінив логотип

Іспанський бренд Zara змінив логотип. У ньому тепер новий не тільки шрифт, але і відстань між буквами.

Про це повідомили в офіційному акаунті бренду в Тwitter. У новому варіанті букви заходять одну на іншу. Також бренд анонсував весняну кампанію 2019.

Нагадаємо, Zara – провідна торгова мережа групи компаній Inditex Group, що належить іспанському магнату Амансіо Ортега. Він також є власником таких брендів як Massimo Dutti, Pull and Bear, Oysho, Uterque, Stradivarius і Bershka.

Також Бруно Павловські, президент модного напрямку будинку Chanel, оголосив, що бренд перестає використовувати у своїх виробах натуральне хутро та шкіру екзотичних тварин, таких як змії, ящірки, скати та крокодили, – повідомляє maximum.fm.

На цю тему читайте також:

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *