Брітні Спірс знялася в рекламній кампанії KENZO

Про те, що Kenzо готує секретний проект, було відомо ще  минулого року. Шанувальники бренду губилися в здогадах, а в офіційному Instagram-акаунті підігрівали інтерес фото і роликами.

І ось учора стало відомо, кого ж так довго приховували креативні директори бренду. Новина приголомшила шанувальників марки: обличчям нової колекції стала співачка Брітні Спірс.

Хоча вибір на користь ікони стилю 1990-х цілком логічний. Натхненням нової весняної колекції бренду стала дебютна лінія Kenzo Jeans, яку було представлено ще в 1986 році.

Сьогодні, як і тоді, в моді денім, і кому, як не легендарній Брітні, демонструвати ці луки?

Автором рекламних знімків, які напевно увійдуть в історію, став відомий фешн-фотограф Пітер Ліндберг.

До речі, для Спірс це практично перший досвід участі в зйомках фешн кампейну люксового бренду.

Співачка зазначила, що спочатку їй було дуже незвично позувати в речах з нової колекції на камеру. Але результат перевершив усі очікування: на фото Брітні виглядає надзвичайно гарно в ботфортах з деніму, міні-шортах, куртках, кроп-топах і бейсболках.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *