Брітні Спірс знялася в рекламній кампанії KENZO
Про те, що Kenzо готує секретний проект, було відомо ще минулого року. Шанувальники бренду губилися в здогадах, а в офіційному Instagram-акаунті підігрівали інтерес фото і роликами.
І ось учора стало відомо, кого ж так довго приховували креативні директори бренду. Новина приголомшила шанувальників марки: обличчям нової колекції стала співачка Брітні Спірс.
Хоча вибір на користь ікони стилю 1990-х цілком логічний. Натхненням нової весняної колекції бренду стала дебютна лінія Kenzo Jeans, яку було представлено ще в 1986 році.
Сьогодні, як і тоді, в моді денім, і кому, як не легендарній Брітні, демонструвати ці луки?
Автором рекламних знімків, які напевно увійдуть в історію, став відомий фешн-фотограф Пітер Ліндберг.
До речі, для Спірс це практично перший досвід участі в зйомках фешн кампейну люксового бренду.
Співачка зазначила, що спочатку їй було дуже незвично позувати в речах з нової колекції на камеру. Але результат перевершив усі очікування: на фото Брітні виглядає надзвичайно гарно в ботфортах з деніму, міні-шортах, куртках, кроп-топах і бейсболках.