Twitter збільшив довжину повідомлень до 280 знаків
Соціальна мережа Twitter вдвічі збільшила ліміт знаків у повідомленні – зі 140 до 280. Обмеження в 140 символів існувало з моменту запуску Twitter в 2006 році. З вересня функцію розширеного твіта тестували до 9% активних користувачів.
У компанії відзначають, що фірмова “лаконічність” користувачів Твіттера не постраждає. Лише 5% повідомлень, відправлених упродовж тестового режиму, перевищували 140 знаків, і лише 2% – 190 знаків.
Водночас англомовні користувачі давно скаржилися, що швидко витрачають відведену їм кількість символів і змушені редагувати повідомлення. Щоб вписатися в ліміт, часто доводиться видаляти слова, які мають важливе емоційне або навіть смислове значення.
Якщо ж виникає необхідність відправити велике повідомлення, воно ділиться на кілька маленьких, які супроводжуються в кінці цифрами (наприклад 1/3), що вказують на загальну кількість публікацій. Складати і читати такі повідомлення незручно.
Ліміт у 140 знаків збережений для користувачів Twitter на китайській, корейській та японській мовах, оскільки за допомогою ієрогліфів вони можуть передавати вдвічі більше інформації. Наприклад, одне й те саме повідомлення англійською та японською займає 140 і 67 символів відповідно.
Рішення керівництва Twitter піти на збільшення кількості знаків продиктовано необхідністю залучити нових користувачів, яких раніше відлякували суворі обмеження. За останні роки популярність Twitter значно впала, знизився приплив нових користувачів і скоротилися обсяги капіталізації (майже $12 млрд).
Справи Twitter пішли вгору після обрання на посаду президента США Дональда Трампа, який є активним користувачем цієї соціальної мережі. Господар Білого дому має понад 39 млн передплатників. Bloomberg підрахував, що якщо Трамп перестане писати в Twitter, це призведе до зниження ринкової вартості компанії на $2 млрд.