Таку суму всеукраїнське об’єднання «Батьківщина» витратило відповідно до фінансових звітів партії за ІІ та ІІІ квартали 2018 року, повідомляє «Український репортер» із посиланням на Комітет виборців України.
«У квітні-червні партія витратила на пропагандистську діяльність 24,8 млн., у липні-вересні – 73 млн. Саме в літній період розпочалася активна реклама «Нового курсу», тому логічно очікувати, що абсолютну більшість грошей було витрачено на ці потреби», – зазначають у КВУ.
Такі видатки стали рекордними для «Батьківщини»: за весь 2016 рік вони становили лише 19 млн. грн., за 2017-й – 30 млн.
За даними останнього фінансового звіту, який було оприлюднено 9 листопада, у липні-вересні «Батьківщина» виділила 53 млн. на рекламу по телебаченні та 19 млн. – на зовнішню рекламу.
На рекламу «Нового курсу» ідуть гроші, отримані як внески на користь партії. У липні-вересні фізичні особи надали їх на 71 млн. грн., юридичні – на 4 млн.
Цікаво, що фізичні особи 336 разів робили внески на суму 148 тис. грн. Подібна ситуація мала місце й на парламентських виборах 2014 року. Тоді «Батьківщині» так само масово перераховували по 149 тис. грн.
У КВУ констатують: «Такі суми (148-149 тис. грн.) навряд чи є випадковими. Фактично в такий спосіб внескодавці можуть уникати спеціальної фінансової перевірки. Фінансова операція на суму, яка дорівнює чи перевищує 150 000 гривень, підлягає обов’язковому фінансовому моніторингу. При цьому суми близькі, але все ж менші за 150 тис. грн., такого моніторингу не підлягають».
Фото prportal.com.ua