Кілька популярних французьких відеоблогерів повідомили, що сумнівне рекламне агентство пропонувало їм плату за поширення негативної інформації про вакцину від коронавірусу компанії Pfizer.
Це зокрема підтвердив Лео Ґрассе, який веде в YouTube канал DirtyBiilogy, що має 1,17 млн. підписників, – повідомляє Радіо Свобода.
«Я отримав пропозицію співпраці, щоб у своєму відео рознести вакцину Pfizer. Величезний бюджет і клієнт, який бажає залишатися неназваним… Якщо ви побачите такі відео, знайте, що це підлаштовано», – написав Лео Ґрассе у Twitter.
Він також повідомив, що адреса агенства, яке стверджувало, що розташоване в Лондоні, виявилася фальшивою.
Французький телеканал France 24 передає, що з пропозиції поширювати негатив про вакцину Pfizer отримав і французький відеобологер Самі Уладітто, який має понад 400 підписників в YouTube та інші.
Лео Ґрассе розповідає, що спробував шукати інформацію в інтернеті про працівників вказаного агентства і каже, що виявив, що «усі вони раніше працювали в Росії».
Британська газета Guardian пише, що йдеться про рекламне агентство Fazze, яка має сторінку в інтернеті з обмеженою інформацією і без контактної інформації.
Блогерів просили зокрема «пояснювати, що смертних випадків після щеплення вакциною Pfizer майже втричі більше, ніж після щеплень вакциною AstraZeneca».
Лео Ґрассе каже, що в пропозиції про співпрацю агентство наполягало, щоб він посилався на буцімто викрадені російськими хакерами таємні дані Європейського агентства медичних засобів і щоб подавав інформацію як свої власні висновки, а не інформацію, за яку йому заплатили.
Популярний у мережі TikTok французький автор Jérémie сказав французькій радіостанції FranceInfo, що він відмовився від тої співпраці, за яку йому пропонували €2000.
