Forbes опублікував рейтинг найдорожчих брендів світу

Американський фінансово-економічний журнал Forbes сформував рейтинг найдорожчих брендів у світі. Перше місце в якому дісталося Apple. Про це повідомляє Forbes.

Вартість Apple експерти оцінили у 205,5 мільйонів доларів. Друге місце зайняв бренд Google –167,7 мільйонів доларів, а третю сходинку посів Microsoft – 125,3 мільйонів доларів.

Загальний рейтинг топ-10 найдорожчих брендів виглядає наступним чином:
1. Apple – 205,5 млн. дол.
2. Google – 167,7 млн. дол.
3. Microsoft – 125,3 млн. дол.
4. Amazon – 97 млн. дол.
5. Facebook – 88,9 млн. дол.
6. Coca-Cola – 59,2 млн. дол.
7. Samsung – 53,1 млн. дол.
8. Disney – 52,2 млн. дол.
9. Toyota – 44,6 млн. дол.
10. McDonalds – 43,8 млн. дол.

При підрахунку редакція враховувала прибуток компаній за останні три роки і коефіцієнт впливу бренду на прибуток в різних галузях. Тому у споживчих товарів класу «люкс» бренд значно впливає на прибуток, чого не можна сказати про нафтові і авіакомпанії.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *