У супермаркетах з’явилася ветеранська продукція “Створено Захисниками”

В українських супермаркетах почали продавати ветеранську продукцію під брендом Мінветеранів “Створено Захисниками”. Перші полички з такою продукцією з’явилися у столичному супермаркеті “Ашан”.

Ця продукція вироблена підприємцями-ветеранами, або членами їхніх сімей, – повідомляє Ветеран.

“Створено захисниками” — це бренд Міністерства у справах ветеранів України, що має на меті зробити товари і продукцію, виготовлені ветеранами-підприємцями впізнаваними та популярними. І цим сприяє розвитку ветеранського бізнесу.

Наразі у продажі доступна продукція:

– найбільшого в Україні та Європі виробництва з кизилу “FamBerry”. Підприємство заснували рідні загиблого воїна Данила Ольшанського та одними з перших почали використовувати бренд “Створено захисниками”;

– виробника гострих соусів “Вогняр”. Однойменне тепличне господарство знаходиться на Черкащині: тут вирощується понад 20 сортів гострого перцю.

Це перший крок, який Мінветеранів буде масштабувати. Це також є дуже важливим прикладом підтримки з боку держави, яка не словом, а ділом допомагає ветеранам — виробникам виходити на полиці ринку, гідно позиціонувати себе та виступати конкурентоспроможним гравцем. Це важливий крок з боку великого бізнесу підтримувати маленький. Вірю, що в такій синергії буде результат! Тому підкреслюю: ветерани-виробники, долучайтесь до проєкту. Бізнес, допомагайте та підтримуйте. Споживачі, купляйте товари тих, хто стояв на нашому захисті”, — закликав заступник міністра у справах ветеранів України Максим Кушнір.

Хто має право маркувати продукцію позначкою “Створено захисниками”
Графічне зображення – своєрідний сигнал для покупців, що дана продукція дійсно виготовлена ветеранами або ветеранками чи їхніми родинами. Йдеться як про людей, які є засновниками бізнесу, так і про оборонців – найманих працівників підприємств.

Тож маркувати товари позначкою “Створено захисниками” мають право:

– ФОП, які є ветеранами/ветеранками;

– юридична особа, засновником якої (одним із засновників) є ветеран/-ка;

– ФОП або юридична особа, які використовують найману працю ветеранів/-нок (щонайменше 50% від кількості штатних працівників);

– отримувач фінансової підтримки конкурсних проєктів, що реалізуються Українським ветеранським фондом.

Зауважимо, що спеціальне маркування є об’єктом авторського права, тож надається при дотриманні певних вимог. Його можна використовувати як на пакування продукції, так і на етикетках чи на сайті/у соцмережах виробника. Як отримати брендування, детально ми розповідали тут.

Нагадаємо, для ветеранів і ветеранок, які мріють про власну справу, створили спеціальний освітній серіал. У ньому можна дізнатися, як отримати мільйон гривень грантових коштів на бізнес.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *