Київській області не вистачає бренда. Туристичного

Столична область хоче мати свій бренд. Оголошено конкурс. Серед майже 50-ти заявок були відібрані найкращі концепції туристичного бренда.

Обласна держадміністрація розповіла на сайті про логотипи та ідеї від конкурсантів, пропонуючи обрати трьох найкращих. Конкурсанту з найбільшою кількістю балів буде присуджено 30 конкурсних балів (КБ), другому за кількістю – двадцять КБ, третьому – десять.


Після онлайн-голосування збереться конкурсна комісія, яка визначить переможця, автора туристичного бренда Київщини, беручи до уваги результати онлайн-голосування. Переможця буде оголошено вже 29 листопада.

Саме ваш голос може стати вирішальним – переходьте за посиланням і обирайте… Онлайн-голосування триватиме до 23.59 четверга 28 листопада 2019 року.

Фото “Українського репортера”

 

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *