Київ: до Центрального залізничного вокзалу на машині треба під’їжджати по новому

На площі біля Центрального залізничного вокзалу упровадили нову схему дорожнього руху.

Комунальні служби нанесли розмітку та встановили направляючі віхи відповідно до схеми. Метою новацій є бажання зняти проблему багаторічного хаосу з трафіком та паркуванням, йдеться на Фейсбук-сторінці «Пасажири Києва».

Передбачається, що ця роботи дозволить: зменшити хаотичність руху автомобілів, унеможливить порушення правил паркування, ліквідує транзитний автомобільний трафік, покращить пішохідну доступність, а також зменшить затримки руху комунального громадського транспорту. Окрім цього, створено велосмуги по вуиці Симона Петлюри, унеможливлено паркування автівок.

До реорганізації руху були залучені різні розробники – з Луцька, Харкова, Львова та київського КП «Центр організації дорожнього руху», за основу взяли концепцію Центру організації дорожнього руху.

Дописувач Андрій Іванов запитує у Фейсбуку: «А чи багато людей приїжджають на вокзал велосипедом, маючи валізу на багажнику? Чи на громадському транспорті всі приїжджають із багажем?»

Іванов розмірковує: «Перш ніж запровадити усе уце, потрібно було особисто зробити моніторинг потоків людей, машин. Як мінімум,можна було взяти досвід аеропорту «Бориспіль»: приїжджаєш під сам термінал -вивантажився/завантажився, поїхав, припаркувався. Заборонити – найлегше. А чи запропонували альтернеатив, де можна залишити автмобіль? За 30 років міська влада не змогла вирішити питання щодо добудови паркінгу».

Інші дописувачі зазначають: «Як можна було планувати розмітку і взагалі не врахувати наявність автовокзалу Київ, з якого відправляються більшість міжнародних рейсів? Трафік на автовокзалі шалений.Тепер для висадки/посадки пасажирів водії автівок мають вмикати “аварійку” і зупинятись на велодоріжці.

А де можна лишити машину, поки чекаєш людину, що прибуває потягом? У Європі є паркінги біля вокзалів із достатньою кількість місць».

Фото із Фейсбук-сторінки «Пасажири Києва».

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *