Держпродспоживслужба дала низку порад покупцям з приводу дня розпродажу в магазинах
Щороку, в останню п’ятницю листопада, відбувається всесвітній день розпродажу «Чорна_п’ятниця», який зазвичай продовжується і на вихідних.
Багато хто очікує на цей день, адже мріє придбати улюблені речі зі знижкою.
Але після розпродажу значна кількість покупців починає усвідомлювати, що частина товарів їм насправді не потрібна, і починають розмірковувати над тим, як їх повернути.
Характерною рисою «Чорної п’ятниці» є збільшення потоку покупців в магазинах, а відтак надає можливість не зовсім чесним підприємцям отримати прибуток за рахунок імпульсивних покупок споживачів, несправжніх знижок та банальної неуважності людей.
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на офіційному сайті дала низку порад та рекомендацій з приводу «Чорної п’ятниці».
Зокрема, фахівці радять дивитися не лише на ціну, а й на якість товару. Адже часто покупці в метушні складають у кошики товари з великою знижкою, а продавці збувають неякісні товари з вигодою для себе.
Важливо звернути увагу на наявність необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про товар, щоб не потрапити на фальсифіка. Інформація терміни експлуатації, супроводжуватися гарантійними талонами. На товари, придбані зі знижкою, поширюються вимоги передбачені статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» щодо здійснення гарантійного ремонту товару, обміну або розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених коштів за товар.
Покупці не позбавлені й права обміну чи повернення товару зі знижкою протягом 14 днів. Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»,якщо придбаний товар не підходить за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, то споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, а в разі відсутності товару – повернути сплачені кошти.
При покупці необхідно отримати від продавця розрахунковий документ. Адже, лише за його наявності в разі придбання неякісного товару або товару, який не підходить, споживач може повернути його в магазин.