Де в Києві можна розігнатися до 80 кілометрів за годину

Київрада затвердила перелік вулиць, на яких транспортним засобам дозволено пересуватися зі швидкістю до 80 км/год. в період із 1 квітня до 1 листопада.

Такий режим установлено на 17 вулицях, передає «Український репортер» із посиланням на сайт Київради (в зимовий період на всіх столичних дорогах діятиме єдине обмеження у 50 км/год.).

«Ці 17 ділянок є пристосованими для інтенсивнішого трафіку, бо не мають наземних пішохідних переходів і перетинів транспортних потоків на одному рівні. При швидкості 80 км/год. водій може контролювати ситуацію, а пропускна спроможність доріг зберігається на нинішньому рівні», – зазначив секретар Київради Володимир Прокопів.

Отже, розганятися до 80 кілометрів за годину можна буде на таких ділянках:

  • просп. Перемоги (від Повітрофлотського шляхопроводу до вул. Чорнобильської);
  • Велика Кільцева дорога (від вул. Міської до перетину з вул. Газопровідною та від вул. Газопровідної до Мінського проспекту);
  • вул. Міська (від вул. Стеценка до Гостомельського шосе, за умови проведення капітального ремонту проїзної частини);
  • Кільцева дорога (від просп. Перемоги до вул. Трублаїні);
  • автодорога Р-69 (від вул. Озерної до межі Києва);
  • просп. Бандери (від просп. Оболонського до Північного мосту);
  • просп. Ватутіна (від Північного мосту до Керченської площі);
  • вул. Набережно-Рибальська (від Гаванського мосту до вул. Електриків);
  • Наддніпрянське шосе;
  • Набережне шосе (від Поштової площі до Наддніпрянського шосе);
  • Столичне шосе (до вул. Заболотного);
  • вул. Саперно-Слобідська (від вул. М. Грінченка до Південного мосту);
  • просп. Бажана (від Південного мостового переходу до Харківської площі);
  • просп. Броварський (від просп. Визволителів до вул. Братиславської та від вул. Кіото до межі Києва, за умови проведення капітального ремонт проїзної частини);
  • бул. Перова (від вул. Воскресенської до вул. Навої);
  • вул. Теліги (від вул. Ольжича до вул. Кирилівської);
  • просп. Соборності (за умови встановлення розподільчого транспортного огородження).
Like

Serg

Журналіст “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *