Росія переманює авіаторів з українського підприємства “Антонов”
Путінські чиновники обіцяють нашим конструкторам золоті гори.
Кремлю не дає спокою українська авіаційна індустрія. Тому й розпочав інформаційно-психологічну атаку на відоме держпідприємство “Антонов”. Найвищі кремлівські чиновники заявили, що “готові прийняти авіаконструткорів з українського підприємства “Антонов”. Зокрема, віце-прем’єр Дмитро Рогозін сказав у Воронежі:
“Мы ждем переезда в Россию украинских авиаконструкторов, создававших “Ан”. Готовы их принять и всем обеспечить, чтобы не умерла школа Антонова”.
У Воронежі Рогозін побував на заводі «Воронежское акционерное самолетостроительное общество». “Український репортер” поцікавився, які вакансії пропонує офіційний сайт цього підприємства. Усього — сім вакансій. Серед них — шліфувальник, інженер з досвідом роботи на ливарному виробництві, фахівець з маркетингу, інженер з патентної та винахідницької діяльності. Як бачимо, мова не йде про десятки чи сотні нових робочих місць у Воронежі. Але ж треба запустити пропагандистський “снаряд”, от і роблять це в рамках гібридної війни.
Водночас не можна не брати до уваги і ту обставину, що нині Росія постійно нарощує свої “військові м’язи”, готується до локальних і великих воєн. Тому, мабуть, потрібні фахівці для оборонної галузі. Так, у Воронежі той же Рогозін стверджував, що тут у рекордні терміни створюють Іл-112В для міністерства оборони. Тобто, аврал. Тому й хочуть, щоб українці підсобили?
Російським чиновникам, можливо, ще й не дає спокою міжнародна кооперація українських авіаторів (без участі РФ).
Наприклад, «Антонов», як інформує сайт компанії, разом з китайськими партнерами розробляє нові спільні проекти. Основу перспективних українсько−китайських програм складають транспортні літаки Ан−178 та найбільший в світі вантажний літак Ан−225 «Мрія».
20 грудня 2016 року на підприємстві відбулася урочиста церемонія викатки першого прототипу нового багатоцільового транспортного літака Ан−132 – літака−демонстратора Ан−132D.
Ан−132 створюють за контрактом із замовником з Королівства Саудівська Аравія в тісній співпраці з Науково−технічним центром імені Короля Абдулазіза та компанією «Тaqnia Aeronautics Co.»
Водночас нагадаємо, що торік з підприємства звільнився генеральний констурктор, академік Дмитро Ківа — він переїхав працювати до Азребайджану.
Леонід БОРИСЕНКО
Фото Олексія ІВАНОВА