Нардеп і власник “4 телеканалу” Ковальов перейшов під крило путіна і працює проти України

Порушено кримінальне провадження щодо народного депутата України Олексія Ковальова.

Це факт підтвердили в Державному бюро розслідувань. В новині про зраду йдеться: оперативники Бюро встановили, що депутат співпрацює з окупаційними силами російської федерації на тимчасово окупованій території Херсонської області. Підконтрольні йому підприємства постачають харчову продукцію до Автономної Республіки Крим з подальшою реалізацією на території рф, а також завозять на Херсонщину паливно-мастильні матеріали з окупованого Криму.

Депутат забезпечує розміщення особового складу окупаційних сил у приміщеннях підконтрольному йому санаторію, що розташований у місті Гола Пристань Херсонської області.

Більше того, на своїй сторінці в одній із соціальних мереж депутат сам розповідає, що співпрацює з окупантами та вважає, що росія на Херсонщині надовго.

За матеріалами ДБР ще у квітні поточного року Генеральний прокурор порушив кримінальне провадження за ознаками складу злочину, передбаченого частиною четвертою ч. 4 ст. 111-1 Кримінального кодексу України (колабораційна діяльність).

Читайте також: Олексій Ковальов задекларував купівлю “4 каналу” як подарунок батьків

Нагадаємо: раніше, ще до війни, Ковальов у Фейсбуку стверджував, що його родина придбала “4 телеканал”, аби надати йому нові можливості та зробити одним з лідерів на ринку медіа.

“…Наша родина вирішила придбати телеканал і зробити його ще якіснішим, потужнішим та популярнішим. Маю плани на швидкий розвиток, а репутація та професійність команди “плюс” нові додаткові можливості забезпечать “4 каналу” можливість дуже швидко стати одним з лідерів серед інформаційних каналів.

Проукраїнський вектор каналу буде збережений, незалежна редакційна політика також. Вважаю, що телеканал має бути більш чітко спрямований на посилення об’єднавчих процесів в українському суспільстві. Це ще одне наше завдання в найближчий перспективі”, – напсиав Ковальов.

Колишній власник телеканалу екснардеп Дмитро Добродомов написав у Фейсбуку:

Що ж, сьогодні ми добре бачимо, якому зраднику і запроданцю було продано інформаційний телеканал. Ще й напередодні масштабної рашистської агресії. Хіба не може бути питань до продавців цього медіаресурсу?

Редакція

Редакція “Українського репортера”