Facebook вводить нові правила розміщення політичної реклами

Ці правила торкнуться й України через вибори президента в березні 2019 року, а також країн ЄС, Індії та Нігерії. Про це 16 січня 2019 року повідомило агентство Reuters.

У компанії вважають, що Facebook з 2016 року став для політиків і їхніх опонентів засобом поширення фальшивих новин та іншої пропаганди.

За словами директора компанії з глобальної політики Кеті Харбат, починаючи з середи в Нігерії, тільки рекламодавці, які працюють у країні, зможуть розміщувати передвиборчу рекламу, пов’язану з виборами президента 16 лютого, – повідомляє detector.media.

Кеті Харбат також заявила, що така ж політика набуде чинності в Україні в лютому, оскільки вибори президента відбудуться 31 березня.

Директор  управління  компанії Роб Лезерн заявив, що в Індії, яка проголосує за парламент цієї весни, Facebook розмістить передвиборчу рекламу в онлайн-бібліотеці з можливістю пошуку, починаючи з лютого. У Facebook вважають, що зберігання реклами в бібліотеці протягом семи років є ключовим елементом боротьби з втручанням у вибори.

За словами Лезерна, Євросоюз отримає версію правил напередодні парламентських виборів у травні. У компанії сподіваються, що до кінця червня у них буде набір інструментів, які можна застосувати до рекламодавців у всьому світі.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *