Школярі з Донеччини вирізали триметрову витинанку до 30-річчя Незалежності України
Традиційні українські орнаменти, квіти, тризуб і цифра «30», а в центрі – українка з паляницею. Такий сюжет зобразили на своїй масштабній витинанці двоє юних майстрів із Часів Яра Донецької області. Побачити роботу можна у місцевому Будинку культури.
Як повідомляє Вільне Радіо, витинанку, яка складається з п’яти частин і сягає трьох метрів заввишки, зробили 14-річний Святослав Цимах і 17-річний Єгор Акіменко. З центральною частиною допомагала наставниця хлопців, викладачка художнього відділення мистецької школи Часів Яра Вікторія Нестерова.
Єгор робить витинанки вже третій рік, а його товариш присвятив цьому захопленню понад п’ять років.
«Вже не зможу перерахувати всі витинанки, які я тут зробив. Малих я майже не роблю, найменші мої витинанки – формату А3. Мені такі більше подобаються, бо там можна розгулятися», – говорить Святослав.
На рахунку Єгора теж не один десяток вирізаних з паперу витворів. Але ця витинанка поки що найбільша з тих, що він робив.
«Спочатку, коли я побачив триметровий аркуш паперу, подумав: «Ого, скільки роботи». А зараз вирізав і виявляється, це не так вже й багато», – каже Єгор.
У хлопців вийшов гарний тандем.
На конкурс таку роботу навряд повезуть, бо її важко транспортувати і збирати. Крім того, по дорозі або на самій виставці витинанку можуть пошкодити, й тижні роботи будуть зведені нанівець. Тому рушники висітимуть у холі Будинку культури.
Однолітки хлопців знають про їхнє хобі, але ставляться до нього по-різному. Єгор стверджує, що знайомі його підтримують, а от Святослав про своє захоплення з друзями майже не говорить.
«Я інколи однокласникам показую свої роботи, і вони так: «Угу, красиво». Вони просто не розуміють, що воно таке», – каже хлопець.
Працю двох товаришів оцінила українська мистецтвознавиця Зинаїда Косицька.
Окрім Святослава та Єгора, у художньому відділенні часовоярської школи мистецтв займаються ще понад 30 вихованців. Їхні роботи неодноразово посідали призові місця на конкурсах різного рівня.