Дженніфер Лопес стала обличчям “Versace” нової колекції весна-2020

Дженніфер Лопес виглядає абсолютно неймовірно в цій новій рекламній кампанії для виробника модного одягу “Versace”, яка включає ще одну версію її легендарного зеленого сукні з реміксами.

Ми не можемо уявити когось кращого у ролі обличчя Версаче, ніж Дженніфер Лопес. 50-річна артистка поділилася на своїй сторінці в Instagram цим оголошенням, і приголомшила своєю новою прекрасною компанією, – повідомляє newsyou.

Оновлена версія легендарної сукні з принтом в джунглях є облягаючим костюмом з культовим глибоким вирізом номера. У новому вбранні також з’явився блейзер з тим же принтом, що, можливо, робить його більш підходящим для офісу. «Я так схвильована, що нарешті можу сказати, що є обличчям кампанії # VersaceSS20! «Спасибі @Donatella_Versace і всім співробітникам @Versace за ваше бачення і співробітництво», – поділилася зірка своїми враженнями.

Like

Редакція

Редакція “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *