112 образів нової колекції Tommy Hilfiger були представлені в Шанхаї
Свою нову колекцію в Шанхаї Томмі Хілфігер продемонстрував з випередженням графіка – на день раніше, ніж стартував Тиждень моди в Нью-Йорку. Шоу відбулося пізно ввечері на набережній річки Хуанпу, коли запалилися всі вогні хмарочосів шанхайського фінансового центру Пудун.
Такий хід був зроблений не тільки ради краси. Завдяки співпраці з Tmall – гігантом електронної комерції, що належить Alibaba, на сьогоднішній день бренд Tommy Hilfiger є найбільш швидкозростаючим на азіатському ринку. «Хтось одного разу сказав мені податися туди, де живуть наші клієнти, – сказав Хилфигер за лаштунками показу, – і, по суті, це шоу є квінтесенцією цієї поради», – повідомляє vogue.
Моделі також були відібрані в основному зі Східної Азії. Такий логістичний крок має здоровий бізнес-сенс. У показі взяли участь зірки корейської поп-сцени: Пак Чханёль (учасник групи EXO) і Кім Тхейон (Girls ‘Generation – TTS), що безумовно гарантує високі продажі колекції Tommy Hilfiger осінь-зима 2018/2019 в пріоритетному для бренду регіоні.
Сама ж колекція була присвячена сучасним зіркам. Наприклад, гонщику Льюїсу Хемілтону, британському чемпіону «Формули-1», який виграв свій п’ятий італійський Гран-прі два дні тому і вирушив прямо в Шанхай, щоб представити свою дебютну капсулу Tommy x Lewis (продовження історії бренду з Джіджі Хадід).
Також не залишилися невідзначеними Tommy Icons: Хейлі Болдуін і Вінні Харлоу. Tommy Icons – це нова колекція класичних форм Хилфігера, переосмислених в сучасній манері. Натхненням ж для колекції Tommy Hilfiger осінь-зима 2018/2019 стали архіви бренду з 1980-х років.
Весь показ з 112 образів в результаті був розбитий на три основні частини, але виглядав органічно, цілісно, колекція була “зібрана” для однієї аудиторії.