На площі біля Центрального залізничного вокзалу упровадили нову схему дорожнього руху.
Комунальні служби нанесли розмітку та встановили направляючі віхи відповідно до схеми. Метою новацій є бажання зняти проблему багаторічного хаосу з трафіком та паркуванням, йдеться на Фейсбук-сторінці «Пасажири Києва».
Передбачається, що ця роботи дозволить: зменшити хаотичність руху автомобілів, унеможливить порушення правил паркування, ліквідує транзитний автомобільний трафік, покращить пішохідну доступність, а також зменшить затримки руху комунального громадського транспорту. Окрім цього, створено велосмуги по вуиці Симона Петлюри, унеможливлено паркування автівок.
До реорганізації руху були залучені різні розробники – з Луцька, Харкова, Львова та київського КП «Центр організації дорожнього руху», за основу взяли концепцію Центру організації дорожнього руху.
Дописувач Андрій Іванов запитує у Фейсбуку: «А чи багато людей приїжджають на вокзал велосипедом, маючи валізу на багажнику? Чи на громадському транспорті всі приїжджають із багажем?»
Іванов розмірковує: «Перш ніж запровадити усе уце, потрібно було особисто зробити моніторинг потоків людей, машин. Як мінімум,можна було взяти досвід аеропорту «Бориспіль»: приїжджаєш під сам термінал -вивантажився/завантажився, поїхав, припаркувався. Заборонити – найлегше. А чи запропонували альтернеатив, де можна залишити автмобіль? За 30 років міська влада не змогла вирішити питання щодо добудови паркінгу».
Інші дописувачі зазначають: «Як можна було планувати розмітку і взагалі не врахувати наявність автовокзалу Київ, з якого відправляються більшість міжнародних рейсів? Трафік на автовокзалі шалений.Тепер для висадки/посадки пасажирів водії автівок мають вмикати “аварійку” і зупинятись на велодоріжці.
А де можна лишити машину, поки чекаєш людину, що прибуває потягом? У Європі є паркінги біля вокзалів із достатньою кількість місць».
Фото із Фейсбук-сторінки «Пасажири Києва».