Для побудови метро на Троєщину потрібно 400 мільйонів євро – Кличко

Мер Києва Віталій Кличко має намір презентувати інвесторам проект добудови Подільсько-Воскресенського мосту на інвестиційному форумі, який у вересні відбудеться у Німеччині. Про це міський голова Києва заявив в ефірі телеканалу Newsone, повідомляє його прес-служба.

“У вересні їду до Німеччини на інвестфорум, щоб презентувати проект і максимум за 2-3 роки закінчити будівництво мосту. Це одне з моїх ключових завдань на посаді”, – заявив Кличко.

За словами очільника столиці, запустити гілку метро на Троєщину можливо, тільки добудувавши Подільсько-Воскресенський міст.

“Коли я вступив на посаду мера, був дуже здивований, дізнавшись, що документація будівництва мосту датована ще 1979 роком. Тобто через 2 роки буде вже 40 років із початку будівництва цього мосту. Я поставив перед собою завдання відзначати через 2 роки відкриття, принаймні автомобільного сполучення між лівим та правим берегом”, – наголосив мер.

За словами Кличка, для добудови мосту та запуску метро необхідно приблизно 400 мільйонів євро. Німеччина вже виділила 200 тисяч євро на експертну оцінку стану мосту, яку німецькі фахівці презентували у квітні цього року. Вона показала, що Подільсько-Воскресенський міст перебуває у непоганому стані, а вартість добудови складатиме майже 350 мільйонів євро.

Нагадаємо, будівництво Подільсько-Воскресенського мостового переходу розпочалося у грудні 2003 року, однак 2007 року зупинилося через брак коштів. У 2010 році будівництво відновилося, і наприкінці жовтня було здано в експлуатацію першу чергу: відкрилися двосторонній рух автотранспорту  Гаванським мостом й естакада з мосту на  Набережно-Хрещатицьку вулицю.

Подільсько-Воскресенський мостовий перехід довжиною 7 кілометрів і шириною 35 метрів призначений для автомобільного транспорту та поїздів метрополітену. Він має з’єднати Поділ на Правому березі Києва, Труханів острів і Троєщину та Воскресенський масив на Лівому березі столиці. Подільсько-Воскресенський мостовий перехід буде двоярусним (на верхньому ярусі – автотраса, на нижньому – Подільсько-Вигурівська лінія метро) і складатиметься з трьох мостів та естакад, які їх з’єднують.

Переможцем відкритого конкурсу на будівництво Подільсько-Воскресенського мосту стало ТОВ “Еко-Буд-Трейд”. Низку робіт з будівництва мосту компанія має завершити в 2017 році.

Like

Рост

Журналіст “Українського репортера”


Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *