Бачите партійну рекламу – знайте: на неї викинули ваші гроші
За II квартал партії, представлені у Верховній Раді, загалом витратили 150,2 млн. грн. Із цієї суми на оплату рекламних матеріалів було спрямовано 46,3 млн.
Такі цифри наводить Комітет виборців України, зауважуючи, що рекламу партії купували переважно за кошти, отримані з держбюджету.
Найбільше на рекламу витратила «Батьківщина» – 24,8 млн. грн., у тому числі 20,8 млн. – на телевізійну.
На другому місці «Самопоміч» – 6,6 млн. грн. Традиційно більшість коштів партія спрямувала на партійну газету – 5,4 млн.
Радикальна партія Олега Ляшка приділила рекламі 6,5 млн. грн., «Опозиційний блок» – 4,2 млн., БПП – 3,1 млн., «Народний Фронт» – 0,9 млн.
Як підрахував КВУ, на рекламу було спрямовано 78% коштів із загальних витрат ВО «Батьківщина», 49% – РПЛ, 27% – «Опозиційного блоку», 21% – «Самопомочі», 10% – БПП, 4% – НФ.
«Самопоміч», «Опоблок», БПП, НФ витратили на оплату реклами державні кошти, «Батьківщина» – поєднала державні гроші з власними.
«У ІІ кварталі парламентські партії продовжили витрачати кошти платників податків на політичну рекламу. Такі дії підривають саму ідею державного фінансування. КВУ розробив зміни до законодавства, які забороняють партіям розміщувати рекламу за бюджетні кошти (законопроект №6026)», – зазначив голова КВУ Олексій Кошель.
Графіка КВУ