Нехай чиновники пересідають на авто з євробляхами! Що пишуть у соцмережах

Знову нагадали про себе активісти відомого громадського руху «Авто Євро Сила» – 18 квітня вони пікетували Кабінет Міністрів України, вимагаючи не допустити подорожчання палива. Біля урядовго будинку були десятки автомобілів з так званими “євробляхами”. Чи буде вирішено проблему розмитнення таких машин в інтересах народу? “Український репортер” поцікавився думкою людей в соцмережах.

Микола Малуха(представник “Альтернативи”):

– Високе розмитнення було введено, аби захистити українського виробника. Сьогодні це мито стало виконувати лише функцію наповнення бюджету. Є сенс запровадити розмитнення, яке б враховувало клас автомобіля. Тоді митникам не буде сенсу на цьому зловживати. Збільшення кількості авто на єврономерах призведе до розвитку внутрішнього туризму та до створення нових робочих місць в Україні.

Oleg Kuts:

– Половина країни чекає: купувати не купувати нерозмитнене авто. Коли вже буде чіткість в цьому питанні?

Bersheda Vasyl:

– Доступне авто кожній родині!

Назар Мартинюк: 

– Пересадити депутатів на вітчизняні автівки!

Вова Намісник: 

– Кожен українець повинен жити на рівні європейців! Європейські авто стануть поштовхом до цього.

Sergii Galadym:

– А це владі не вигідно. Вони собі розмитнюють і їздять, а щоб люди їздили на якісних авто їм не вигідно.

Sergii Galady:  

– А чому ми постійно шукаємо вигоди для влади? Чому влада і ми самі не думаємо, як буде вигідно нам? Чи ми вже скорились до рабського менталітету?

Andrey Lisnevskiy: 

– Через 7 років взагалі не має бути мита, згідно підписаних угод з ЄС. Кожного року ставка зменшується. То хто кому і що має повертати?

Serhii Momot:

– У більшості розвинутих країн є фіксовані ставки реєстрації автівок, ввезених з будь-якої країни, і це мізер, порівняно з українськими ставками.

Адріан Лизак:

– У більшості випадків українці не є навіть співвласниками авто (не те, що власниками), вони – прості користувачі. То як без гендоручення стати власником? Нереально. А чи не простіше домогтися мита на авто в розмірі 500-1000$ від 2011 року? І тоді автоматично машини 2000 років будуть коштувати на внутрішньому ринку з укрреєстрацією як у Польщі.

Иван Евграфов:

– Питання до влади: ви говорите про захист виробника? А захист населення не розглядаєте?

Лысенко Сергей:

– Тоді порівнюйте з іншими країнами не тільки ціни, а й зарплати!

Андрій Олещук:

-Перекрити всі дороги по території України в кожній області на 12 годин – одразу побачите результат.

Вася Хоронжук:

– Народ, а може досить терпіти цих дармоїдів, які приймають антинародні закони? Ціни – європейські, а – зарплата українська.

Орест Добрянський:

– А що робити з автомобілями, старшими 1998 року? Адже зразу тези звучали дещо інші, що кожен має право на доступне авто. Кому яке доступне, напевно визначати кожному окремо. Хтось може собі пригнати авто 2008 року, а хтось – 1990-ого. І ніхто не повинен у цьому обмежувати.

Artem Davydiuk:

– Маю “Гольф 3” за 1000$, із задоволенням заплатив би за його розмитнення ще 500$. А з обмеженням по роках виходить, що доведеться його на шрот здати за копійки і навіть “Таврію” за ті гроші не купиш.

Oleksandr Rybak: 

– Думаю, треба брати до уваги польский сценарій. Не важливо вік автомобіля (думаю, більшість візьме автомобілі 2000-ого і вище років, оскільки їх вартість від 600 до700 євро). Це ціна “Жигулів”. Вартість розмитнення — 3, 2 відсотки акцизу від вартості авто, і все. Головне, щоб техогляд був. Думаю, його не важко запровадити знову. Станції ТО є. І розмитнення треба запроваджувати на постійній основі. А то до 2020 року введуть, а потім що? Не бачу смислу. З введенням нових правил розмитнення наповниться держбютжет, оскільки більшість людей зможе нарешті купити доступне авто, а не залишати гроші за кордоном, купуючи євробляхи.

Pavlo Popyk: 

– Власникам євроавто до 1998 року доведеться пересідати на “Жигулі”… Це несправедливо – робити обмеження по віку авто.

Vova Boyko: 

-А що робити з машинами, котрі 1990-1997 років? Не всі ж люди мають можливість купити навіть в тій самій Польщі машину 2000 років…

Сергій Дзьоба:

Я згоден їздити на “Ланосі”, якщо усі державні чиновники і олігархи теж будуть їздити на Ланосах.

Vitaliy Klochek:

– Ніхто з держслужбовців не сказав, що ми пропонуємо зміни, які дозволять пересічному українцю купити автомобіль. Свобода пересування – це нові робочі місця, можливість організувати малий бізнес й таке інше. Це дасть економічний ефект.

Vladimir Balaz: 

– Чому німці можуть авто розмитнювати за 500 євро, а ми – ні? У нас що, економіка краща і нам треба сплачувати половину, або ще одну вартість авто?

Дима Веленец: 

– Всіх посадовців – на відчизняні автомобілі! Створюємо петицію! По іншому до них не дійде.

Oleksandr Ryba:

– Нехай зроблять розмитнення, як в Польщі – 3,2 відсотки від вартості авто.

Roman Kovalenko:

– Нехай господарі автосалонів здешевлять авто, а не 300% “навару” деруть з людей. В Європі за кредит нової “Ауді” люди платять 180 євро в місяць і 1,5% річних, а у нас три шкури деруть з бідного.

Kemal Magazov:

-Спочатку нехай влада дороги поремонтує, що б машини не гробити. А потім вже говорять про євростандарти.

Фото “Українського репортера”

Відеорепортаж про акцію протесту «Авто Євро Сила» дивіться тут

«Авто Євро Сила» пікетувала уряд Гройсмана

Активісти громадського руху «Авто Євро Сила» 18 квітня пікетували Кабінет Міністрів України. Вони приїхали до урядової будівлі з різних міст, розпочавши акцію протесту гучними звуковими сигналами та розгорнувши плакати з головною вимогою – не допустити подорожчання палива.Відеоопераор Євгеній Майоров

Опубліковано Український репортер 18 квітня 2018 р.

Редакція

Редакція “Українського репортера”